Attīstoties tehnoloģijām, kā arī uzņēmumu vēlmei piesaistīt jaunus klientus dažādās vecuma grupās, populārs ir kļuvis viens no mārketinga veidiem – digitālais mārketings.
Digitālais mārketings ir mārketinga veids, kas tiek realizēts ar dažādu digitālo kanālu palīdzību, piemēram, internets, elektroniskais pasts, mobilās ierīces un sociālie tīkli. Tas ir moderns mārketinga veids, kā firmas reklamē savus produktus un pakalpojumus, lai uzlabotu savus pārdošanas rādītājus. Digitālais mārketings ir efektīvāks, salīdzinot ar citām mārketinga stratēģijām, jo atļauj firmām nosūtīt personai personalizētas ziņas un reklāmas, balstoties uz personas interesēm un uzvedību sociālajos tīklos .
Digitālā mārkentinga mērķi var atšķirties dažādiem uzņēmumiem, atkarībā no uzņēmuma noteiktajiem mērķiem un galvenās mērķauditorijas, kurai tiek piedāvāts produkts vai pakalpojums, piemēram, bērni, jaunieši, sportisti vai pensionāri. Galvenie digitālā mārketinga mērķi:…