Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:790817
 
Evaluation:
Published: 12.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Attīstoties tehnoloģijām, kā arī uzņēmumu vēlmei piesaistīt jaunus klientus dažādās vecuma grupās, populārs ir kļuvis viens no mārketinga veidiem – digitālais mārketings.
Digitālais mārketings ir mārketinga veids, kas tiek realizēts ar dažādu digitālo kanālu palīdzību, piemēram, internets, elektroniskais pasts, mobilās ierīces un sociālie tīkli. Tas ir moderns mārketinga veids, kā firmas reklamē savus produktus un pakalpojumus, lai uzlabotu savus pārdošanas rādītājus. Digitālais mārketings ir efektīvāks, salīdzinot ar citām mārketinga stratēģijām, jo atļauj firmām nosūtīt personai personalizētas ziņas un reklāmas, balstoties uz personas interesēm un uzvedību sociālajos tīklos .
Digitālā mārkentinga mērķi var atšķirties dažādiem uzņēmumiem, atkarībā no uzņēmuma noteiktajiem mērķiem un galvenās mērķauditorijas, kurai tiek piedāvāts produkts vai pakalpojums, piemēram, bērni, jaunieši, sportisti vai pensionāri. Galvenie digitālā mārketinga mērķi:…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register