Mārketinga stratēģija.
Gan mārketinga, gan inovatīvā mārketinga produkta jeb pakalpojuma stratēģija nozīme noteikto mārketinga pasākumu kompleksu un to ieviešanu, visās uzņēmuma darbības nodaļās, izplānojot produkta jeb pakalpojuma plānošanā, iepriekš izzinot patērētāju vajadzības un vēlmēs, ar mērķi racionāli izmantot uzņēmuma budžetu un izvairītie no liekiem tēriņiem.
Mārketinga pirmatnējais uzdevums paredz tirgus izpēti: konkurences un pieprasījuma līmeņa noteikšana, patērētāja uzvedības analīze un viņu priekšrocību dinamiku, konkurētspējīgo produktu esamības noteikšana un inovācijas stabilizācijas iespējas tirgū. Mārketinga vadīšana (menedžments), ka arī to stratēģijas izstrāde, ir darbību komplekss, ieskaitot: plānošanu, organizēšanu, motivēšanu un kontroli, kas vērsts uz organizācijas darbinieku, finanšu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai sasniegtu organizācija mērķus ar augstāku efektivitāti. Mārketinga vadīšana ir preču, pakalpojumu un ideju cenu noteikšanas, sadales un virzīšanas koncepciju plānošanas un realizācijas process, kurš vērsts uz organizācija mērķu un klientu vajadzību apmierināšanu.
…