Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,42 (17%)
Discounted price*:
2,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:185437
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Komunikācijas pamatprincips – lai ārējā komunikācija būtu efektīva, nepieciešami nozīmīgi ieguldījumi iekšējā komunikācija- tie nav tikai informējošas e-avīzes, publikācijas internetā, bet arī darbinieku sanāksmes ar mērķi veidot dialogu. Iekšējā komunikācijā atbilstoši iestādes izmēram, ir izmantojami dažādi komunikāciju kanāli, taču pats galvenais ir atcerēties pamatprincipu – sniegt darbiniekiem informāciju ātrāk, nekā par to tiek informēti mediji, kas ilgtermiņā veido savstarpēju uzticību un būtiski motivē darbiniekus.
Komunikācija organizācijā var būt formāla (oficiāla) un neformāla (neoficiāla). Tie ir komunikācijas veidi organizācijā, kas izpaužas, kā informācijas apmaiņa starp vadītājiem, un starp vadītājiem un padotajiem. Formālā komunikācija lielākoties atkarīga no organizācijas struktūras un līdz ar to var būt:
1. Vertikāla- informācijas plūsmas virzīšana augšup vai lejup (starp dažādu līmeņu vadītājiem un padotajiem)atbilstoši izveidotajai organizācijas struktūrai.
1.1. Lejupejoša komunikācija- virza informāciju no priekšnieka pie padotajiem: rīkojumi un norādījumi par to, kas, kā un kad jādara; informācijas sapratnes palielināšana; informēšana par organizācijas stratēģiju, rīcību, praksi un notikumiem; informēšana par darba izpildes kvalitāti; informācijas sniegšana par organizācijas mērķiem ar nolūku paaugstināt padoto sapratni par organizācijas nolūkiem u mērķiem.
1.2. Augšupejošā komunikācija- nodrošina atgriezenisku kanālu, pa kuru pie nosūtītāja atgriežas noteikta informācija. Šo informāciju var iedalīt: Informācija par darbiniekiem, viņu darbību un problēmām; informācija par citiem grupas locekļiem, viņu darbību un problēmām; informācija par to, kas jāveic un kā to izdarīt.
2. Horizontāla-informācijas plūsmas virzīšana sānis, dodot iespēju, atsevišķām vienībām savstarpēji sastādāties bez vajadzības sekot augšup un lejup esošajām komunikācijām.
Tā kā komunikāciju process ir sarežģīts un informācijas plūsma nav viendabīga, tad organizācijā veidojas dažādi komunikācijas tīkli (skat.3. tabulu). Šie tīkli aptver darbinieku grupas, tāpēc tīkla izveide ir atkarīga no grupas mērķiem un risināmajiem uzdevumiem. Jo vienkāršāks, jo centralizētāks ir komunikāciju tīkls. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Komunikācija organizācijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/185437

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register