Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
9,99
You save:
1,50 (15%)
Discounted price*:
8,49
Purchase
Add to Wish List
ID number:305178
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Komunikācija organizācijās.
1.Komunikācijas jēdziens, loma menedžmenta procesā.
Vadītāja darba diena parasti ietver darbu pie rakstāmgalda, ieplānotas tikšanās (sapulces, sanāksmes), neieplānotas tikšanās, sarunas pa tālruni, vēstuļu, paziņojumu, vēstījumu lasīšanu, atbilžu rakstīšanu un vizītes. Vairums no šīm darbībām un procedūrām ir tieši vai netieši saistītas ar komunikācijas procesu.

Sazināšanās jeb komunikācija ir raksturīga visām menedžmenta funkcijām – plānošanai, organizēšanai, motivēšanai un kontrolei.

KOMUNIKĀCIJA ir informācijas divpusēja apmaiņa, kas nodrošina savstarpēju saprašanos.

Piemērs.

Pirmais savā kabinetā ir vien pats un nepārtraukti lūdz kādu no padotajiem ierasties pie viņa un palīdzēt sakārtot papīrus, taču neviens tā arī neatnāk.
Otrs runā ar atbildīgo par preču piegādi pa tālruni un informē par klientu pasūtījumiem, bet tehnisku iemeslu dēļ (trokšņi telefona klausulē) darbinieks saņem neprecīzu informāciju un sajauc datus: rezultātā paredzēto 400 minerālūdens kastu vietā, kuras jānosūta uz veikalu, tiek nosūtītas 100 minerālūdens kastes.
Trešais menedžeris kabinetā mierīgi aprunājas ar padoto, kurš visus datus un norādījumus rūpīgi precizē un pieraksta piezīmju grāmatiņā.

Nosūtītā informācija un saņemtā informācija nesakrīt. Informācijas uztvere tehnisku iemeslu dēļ bija apgrūtināta, fakti tika sagrozīti, un rezultātā preču pasūtījums nav izpildīts.

Pārpratumi radās tādēļ, ka:
nododot informāciju, netika panākta saprašanās ar informācijas saņēmēju, tātad, komunikācija nenotika;
saprašanās komunikācijā notiek tikai tad, kad ideja, kas radusies cilvēka apziņā, nonāk cita cilvēka apziņā nepārprotamā veidā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,14 €
Work pack Nr. 1128959
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Komunikācija organizācijās”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/305178

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register