Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345030
 
Evaluation:
Published: 31.07.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Extract

1.Pārskaitīt un dot raksturojumu ārējiem un iekšējiem faktoriem, kuri ietekmē cenu veidosanos.

Cenu veidošanu ietekmē liels skaits ārēju un iekšēju faktoru. Ārējos faktorus preču ražotāji praktiski nevar kontrolēt, taču tie obligāti tiek ņemti vērā, veidojot saražotās produkcijas cenas. Ārējie faktori vairāk ietekmē dažādu preču grupu cenu celšanos vai krišanos kopumā, nevis atsevišķiem ražotājiem. Galvenie ārējie faktori: patērētāja vēlmes attiecībā uz šo produktu (labvēlīgas vai nelabvēlīgas), pircēju ienākumu līmenis, patērētāju gaidas attiecībā uz nākotni/cenu izmaiņām un paša ražotāja ienākumiem, saistīto preču cenas (aizstājamas, papildinošas), cenas un konkurentu piedāvājumi un citi.
Lai uzņēmums vispār spētu atgūt naudu, kas izdota par preču saražošanu, tam ir jānosedz pilnīgi visas uzņēmuma darbības izmaksas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1398625
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register