Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,40 (16%)
Discounted price*:
2,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:708015
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Efektīvai reklāmas attīstībai, reklāmdevējiem ir jānosaka mērķauditorija. Visi reklāmas programmas aspekti ietekmēs pircēja gaidu raksturu. Būtiski ir izprast mērķtirgus dzīvesveidu, attieksmi un demogrāfiju. Lai novērstu iespējamo neobjektīvu spriedumu izdarīšanā par iedzīvotāju segmentiem, reklāmas programmai ir jābalstās uz tirgus pētījumiem pār mērķauditoriju.
Piemēram, jūs esat pazīstams ar ideju ieviest uguns vai dūmu detektorus, reklamējot tos ar to, kā ģimenes māja deg; politisko kandidāti apstiprina, ka ir pozitīvi noskaņoti par citu nepopulāro ideju pieaugumu; sociālie cēloņi izraisa brīdinājuma reklāmas par nopietnām sekām, kas rodas lietojot narkotikas, alkoholu vai neizsargājoties seksa laikā. To reklāmas veidu sauc par baiļu uzsaukuma pieeju. Šī pieeja ir bāzētā uz trīs soļiem: radot baiļpilnas situācijas, tiek dota informācija auditorijai par draudu smagumu un notikuma varbūtību; aprakstot risinājuma vai gala atbildes efektivitāti; iesakot, kā rezultātu sasniegt.
Tas kā katrs reaģē uz šo pieeju- domā, uztraucās- atkarīgs no tā, kāda viņam ir pieredze un zināšanas, tātad no pircēja ētiskajām bažām un psiholoģiskā stāvokļa. Tieši tāpēc, reklāmdevējiem ir jāapsver četras vadlīnijas, kad viņi veic savas reklāmas attīstīšanu. Tās būtu:
• Kad vien iespējams, lietot zemu vai mērenu, bet ne augstu baiļu līmeni.
• Piedāvāt vairāk nekā vienu alternatīvo risinājumu.
• Izvairīties no maldinošas ietekmes
• Notestēt katru, lai nodrošinātu līdzsvaru starp sūtījumu un nemieru līmeni.
Kopumā reklāmas vadīšanas procesa soļi:
• Reklāmas attīstības grafikos, līdzsvaram ir jāveidojas starp sasniedzamību un biežumu. Grafikiem jāietver konta pircēju apgrozījumu, pirkumu biežumu, un tempu par to, cik pircēji ātri aizmirst.
• Reklāmas izpilde pirms un pēc ir tās palaišanas. Testēšana var tikt veikta izmantojot: portfolio, žūrijas vai teātra testu. Nosūtīšanas testēšana tiek veikta bāzējoties uz atbalstāmā un neatbalstāma atgādināšanu; attieksmes, izmeklēšanas un pārdošanas testiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,55 €
Work pack Nr. 1336119
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana. Mārketinga komunikāciju sistēma”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/708015

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register