Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,45 (13%)
Discounted price*:
3,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:190564
Author:
Evaluation:
Published: 26.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Globāla produkta brendings.
Iekšēji, globālo zīmolveidi var uzskatīt par līdzekli, lai savilktu organizatoriskās attiecības nododot labākās prakses zīmolu vadībai, kā arī par programmām, piemēram, zīmolu rajonu apsaimniekošanā caur zīmolu vadības komandām centrālajā birojā vai caur izraudzītajiem izcilības centriem. Resursu un pūļu koncentrēšana uz ierobežotu skaitu zīmoliem, vajadzētu sniegt labākus rezultātus. Globālā produkta plānošanas pūliņi nosaka divus kritiskus lēmumus:
• Kā un kur kompānijas produktam jāattīstās
• Kā un kur pašlaik un nākotnē produkta līniju vajag tirgot.
Produkta attīstībā, multinacionālās korporācijas arvien tiecas atrast kopsaucējus, lai racionalizētu ražošanas pasauli. Tas tiek panākts ar rūpīgu koordināciju produkta izstrādes procesā, ar pasaules vai reģionu attīstības komandām. Mātes sabiedrība vairs nav vienīgais jaunu produktu avots. Jauno produktu idejas var parādīties visā sistēmā, un tikt kvalitatīvi attīstītas visā uzņēmumā. Globālie produkta līnijas tirgotāji nav tā pati pasaule. Standarta līniju priekšmeti papildina produktu vietējos vienumus vai vietēja mēroga atšķirības, lai labāk rūpētos par unikālajām vajadzībām individuālajā tirgū. Ārējās īpatnības kā konkurence un noteikumi bieži nosaka galīgo līnijas sastāvu, un cik tas plaši tiek tirgots. Globālie tirgotāji arī var būt tie, kas nosaka kādā mērā tie izmanto vienu no saviem lielākajiem aktīviem, zīmolu, citu valstu tirgus. Tirgotājiem jāizvēlas starp globālo zīmolu, reģionālo un tīri vietējo pieeju, kā arī atsakoties no savas zīmolveides, lai kļūtu par piegādātāju mazumtirgotāju privātajiem zīmoliem. Standartizācijas efektivitātei vajadzētu būt līdzsvarā ar patērētāja izvēli un tādiem starptautiskajiem jautājumiem, kā motivācija par valstu līmeņa tirgiem.
Toms Peterss apgalvo, ka zīmolveide – tas nav vairāk (un ne mazāk) kā noteiktas uzņēmuma vai preces individualitātes izveidošana un tādu vēstījumu izveidošana, kas par to visu pastāstītu visai pasaulei vienalga ar kādu līdzekļu palīdzību. Šis rakstnieks un biznesa guru arī uzskata, ka brendings ir vienīgais veids, kā izstāvēt rindu tirgus pūlī. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,97 €
Work pack Nr. 1336152
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/190564

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register