Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:915578
 
Evaluation:
Published: 09.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Kad tiek izstrādāta zīmola pozicionēšanas stratēģija parasti izmanto speciālu instrumentu, kas pozicionēšanu sadala četros līmeņos:
1. Produkta atribūti – produkta raksturojums.
2. Produkta priekšrocības – kas tiek balstītas uz produkta raksturojumu.
3. Patērētāju ieguvums – tas ko patērētājs iegūst iegādājoties produktu.
4. Emocionālais ieguvums – emocionālā pieredze, ko patērētājs iegūst iegādājoties produktu.
Pirmie divi līmeņi ir saistīti ar racionālo ieguvumu un pēdējie divi ar emocionālo ieguvumu. Strādājot ar šiem līmeņiem ir jāatceras, ka katram nākamajam līmenim ir jābūt loģiski izrietošam no iepriekšējā līmeņa.
Zīmola radīšanas process ir ļoti sarežģīts. Tas sevī aptver visu ko patērētājs ņem vērā un pievērš uzmanību, kad pieņem pirkšanas lēmumu. Zīmols nav tikai preces nosaukums, bet tās ir asociācijas, kas patērētājam rodas ieraugot šo produktu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register