Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:826075
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.07.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 95 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  PRIEKŠVĒLĒŠANU AĢITĀCIJAS LIKUMA PRINCIPI UN PAŠVALDĪBU INFORMATĪVIE IZDEVUMI    8
1.1.  Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma mērķis    8
1.2.  Administratīvo resursu izmantošanas aizliegums un pašvaldību informatīvie izdevumi    11
3.  ADMINISTRATĪVĀ ATBILDĪBA PAR ADMINISTRATĪVO RESURSU IZMANTOŠANAS AIZLIEGUMA PĀRKĀPUMU    25
4.  ADMINISTRATĪVAIS AKTS PAR ZAUDĒJUMU ATLĪDZINĀŠANU    34
4.1.  Zaudējumu atlīdzināšanas teorētiskie aspekti    34
4.2.  Zaudējumu atlīdzināšanas praktiskie aspekti un problēmas    40
  KOPSAVILKUMS    45
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    47
  Pielikums Nr.1    55
Extract

Vēlēšanas Latvijā ir ciklisks demokrātisks process - ik pēc četriem gadiem Centrālā
vēlēšanu komisija rīko pašvaldību vēlēšanas un Saeimas Vēlēšanas, savukārt ik pēc pieciem
gadiem norisinās Eiropas parlamenta vēlēšanas. Ārpus minētā vēlēšanu laika tiek rīkotas arī
ārkārtas velēšanas1
.
Vēlēšanas nav iedomājamas bez partiju un kandidātu priekšvēlēšanu kampaņām, kurās
tiek skaidrotas partijas pamatnostādnes un kandidāti iepazīstina ar sevi un plānotajām iecerēm
ievēlēšanas gadījumā. Kā norādījusi biedrības “Sabiedrība par atklātību – Delna” pētniece
L. Stafecka: “Tas ir visciešākais plašas sabiedrības un politiķu dialogs, kad partiju izvirzītie
kandidāti dodas tieši pie vēlētājiem. Tā ir iespēja katram atrast saviem uzskatiem tuvāko
politisko spēku”
2
.
Tādējādi pirms katrām vēlēšanām ir periods, kad publiskajā telpā vērojama politisko
partiju un deputātu kandidātu slavināšana un solījumi (protams, arī populistiski un neizpildāmi
solījumi), oponentu kritizēšana, kā arī neierastas amatpersonu vizītes uz attālākiem valsts
novadiem. Tas ir priekšvēlēšanu aģitācijas laiks, kas sākas četrus mēnešus pirms vēlēšanām un
beidzas vēlēšanu dienā.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1403860
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register