Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469725
 
Evaluation:
Published: 01.02.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  KLIENTU SEGMENTĒŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    7
1.1.  Tirgus un klientu segmentācijas būtība    7
1.2.  Klientu segmentācijas modelis    9
1.3.  Tirgus segmentācijas priekšrocības    13
2.  NOZARES RAKSTUROJUMS    15
2.1.  Tūrisma nozares vispārīgs raksturojums    15
2.2.  COVID-19 pandēmijas ietekme uz tūrisma nozari    17
2.3.  Nozares attīstības tendences    19
2.4.  VIP klientu specifikas raksturojums tūrisma nozarē    20
3.  KLIENTU APKALPOŠANAS STRATĒĢIJA DARBAM AR VIP KLIENTIEM TŪRISMA NOZARĒ    22
3.1.  Stratēģijas pamata elementi    22
3.2.  Klientu apkalpošanas vadlīnijas    24
  SECINĀJUMI    27
  PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    29
Extract

Darbs ar VIP klientiem tūrisma nozarē var būt ļoti interesants un aizraujošs, bet tajā pašā laikā prasa ļoti augstu profesionālismu, izpratni par dažādu kultūru prasībām un spēju risināt sarežģītas situācijas.
Lai veiksmīgi strādātu ar VIP klientiem tūrisma nozarē, ir svarīgi būt uzmanīgam un uzņēmīgam, lai izprastu klienta vēlmes un vajadzības. Bieži vien VIP klienti gaida augstāku līmeni pakalpojumu nekā parasti, tāpēc jums ir jābūt gataviem sniegt speciālu uzmanību un aprūpi, kā arī jāspēj radīt ekskluzīvas pieredzes.
Ir svarīgi būt sagatavotiem uzņemt VIP klientus, nodrošinot viņiem augstākā līmeņa pakalpojumus, piemēram, transportu, naktsmītnes, ēdināšanu, ekskursijas, kā arī citus papildu pakalpojumus.
Ir arī svarīgi būt gataviem risināt sarežģītas situācijas, piemēram, ja klients vēlas mainīt savu maršrutu vai piedzīvo kādas citas problēmas. Šajā gadījumā jums ir jābūt elastīgam un jāspēj ātri reaģēt, lai nodrošinātu, ka klientam ir laba pieredze.
Kopumā, darbs ar VIP klientiem tūrisma nozarē var būt ļoti piepildīts, bet tajā pašā laikā prasa lielu atbildību, profesionālismu un spēju izprast klienta vajadzības, līdz ar ko tas prasa noteiktās stratēģijas izstrādi un apkalpošanas vadlīniju ievērošanu, kas arī nosaka šī darba aktualitāti.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register