Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:909762
 
Evaluation:
Published: 25.04.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 62 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  MĀCĪBU MOTIVĀCIJA    9
1.1.  Mācīšanās    9
1.2.  Skolēnu personības attīstība dažādos vecumposmos    10
1.3.  Mācību motivācija    12
1.4.  Svešvalodu mācīšanas metodes    19
1.5.  Mācību motivācija angļu valodas apguvei skolā    21
2.  Interaktivitāte    24
2.1.  Sociokultūras perspektīva    24
2.2.  Mijiedarbības perspektīva    25
2.3.  Tehnoloģijas un izglītība    25
2.4.  Interaktīvo spēļu sniegtās iespējas    27
2.5.  Interaktīvās spēles un mācīšana    31
2.5.1.  Interaktīvo spēļu izmantošanas trūkums izglītībā    31
2.5.2.  Interaktīvo spēļu izmantošana mācību procesā    32
3.  Anketēšana    36
4.  Interaktīvās spēles angļu valodas stundās    46
4.1.  Interaktīvās spēles 6.klasei    47
4.2.  Anketas atbilžu analīze pēc interaktīvo spēļu izmantošas mācību stundās    53
  Secinājumi    58
  Izmantotā literatūra    60
  PIELIKUMI    64
Extract

Secinājumi
Izpētot teorētisko literatūru par to, kas ir mācīšanās, kāda ir skolēnu attīstība pa vecumposmiem, kādas ir šo vecumposmu īpatnības, kā arī veicot praktisko darbu izmantojot interaktīvās spēles, darba autors secina, ka mācību motivācijai ir ļoti svarīga, ja ne vissvarīgākā loma mācību procesā. Darba gaitā autors izpētīja populārākās angļu valodas mācīšanās metodes. Gan tās, kuras bija populāras agrāk, gan tās kuras tiek izmantotas šobrīd. Tika analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra, veikta anketēšana un izvēlēts eksperimentālais materiāls. Maģistra darba uzdevumi ir izpildīti un mērķis sasniegts – tika izpētīts vai interaktīvo spēļu izmantošana veicina angļu valodas apguves motivāciju. Izvirzītā hipotēze ir tikusi pierādīta. Darba autors secina, ka:
1. Lai veicinātu angļu valodas apguvi mācību stundās, ir jāizmanto dažādas metodes. Visu trīs vecumposmu skolēnus ir nepieciešams motivēt un viņu motivāciju mācīties var ietekmēt tādi faktori, kā:
1.1 attiecības ar vienaudžiem un skolotājiem (arī vecākiem)
1.2 mācību vide
1.3 attieksme pret mācībām.
Ir vitāli svarīgi, lai skolēni un skolotāji savstarpēji sadarbotos. Skolotājam ir jācenšas sniegt skaidrus, reāli izpildāmus mērķus. Tik pat svarīgi ir paskaidrot, kāpēc šādi mērķi tiek izvirzīti un kādus ieguvumus to sasniegšana spēs dot skolēnam.
2. Skolotājam ir jāņem vērā katras vecuma grupas skolēnu īpatnības, jo kas var likties interesants un piesaistošs vienai vecuma grupai, citai var šķist pilnīgi bezjēdzīgs.
3. Angļu valodas stundām ir jābūt dažādām.…

Editor's remarks
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register