Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:266813
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.08.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 59 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  TABULU SARAKSTS    10
  ATTĒLU SARAKSTS    11
  DARBĀ LIETOTO SAĪSINĀJUMU UN SIMBOLU SKAIDROJUMI    12
  IEVADS    13
1.  KOMANDAS BŪTĪBA UN KOMANDAS VEIDOŠANAS TEORĒTISKIE PRINCIPI    15
1.1.  Komandas būtība un komandas darba nepieciešamība    15
1.2.  Komandas veidošanas pamatprincipi    22
2.  IZKLAIDES INDUSTRIJAS RAKSTUROJUMS LATVIJĀ    35
2.1.  Izklaides industrijas vieta un loma    35
2.2.  Izklaides pieprasījums patērētāju vidē    45
3.  IZKLAIDES INDUSTRIJAS KOMANDU VEIDOŠANAS PRINCIPI UN VĒRTĒJUMI    59
3.1.  Komandas analīze izklaides uzņēmumā ELT    59
3.2.  Motivācijas sistēma uzņēmumā, kas ietekmē komandas darbu    70
4.  KOMANDAS DARBA NOVĒRTĒJUMS IZKLAIDES INDUSTRIJAS UZŅĒMUMĀ    76
4.1.  Komandas „A” darba novērtējums    76
4.2.  Komandas „B” darba novērtējums    84
  SECINĀJUMI    92
  PRIEKŠLIKUMI    93
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    94
  GALVOJUMS    99
  PIELIKUMI    100
Extract

SECINĀJUMI
1. Līderis ir nozīmīgākā persona komandā, jo tas spēj ietekmēt citu dalībnieku uzvedību, uzņemties atbildību un virzīt savu komandu uz mērķa sasniegšanu.
2. Katras komandas sekmīgas darbības pamatā ir lomu sadalījums tās dalībnieku starpā, attiecīgās teorijas pielietojums un rūpīgi izveidota stratēģija.
3. No izklaides industrijas uzņēmumiem, Latvijas lielāko uzņēmumu „Top 500” sarakstā, pārsvarā ir kazino un spēļu zāles.
4. Pēc aptaujas datiem, vislielākais Latvijas iedzīvotāju daudzums vecuma grupā no 20 – 40 gadiem, atvēl laiku izklaidei reizi divās nedēļās, vidēji izklaidei tiek tērēti 20 – 50 eiro un, pārsvarā tiek izvēlēts aktīvās atpūtas veids.
5. Ļoti liela ietekme uz aptaujāto indivīdu izklaides izvēles veidu un vietu, ir tieši draugu ieteikumi.
6. Jauna klienta piesaistīšanai, komanda „A” jaunu ideju izstrādei, izmantoja lomu sadalījumu dalībnieku starpā, ļaujot gala lēmumu pieņemt komandas līderim.
7. Komandam „B” jaunu ideju izstrādei izmantoja „prāta vētras principu”, kur tika apkopotas visu komandas dalībnieku idejas un ieteikumi, atstājot lēmuma pieņemšanu komandas līdera ziņā.
8. Komandai „A” sešu mēnešu pārskata periodā, izdevās paaugstināt itāļu valodas līmeni spēles komentēšanas terminoloģijā, kur tas bija noteikts par 30% attiecībā pret pirmo pārskata mēnesi, vispārējā vinnestu paziņošanā par 42,7%, papildus spēļu opciju piedāvāšanā par 43,8%, vispārējā spēles izskaidrošanā par 31,9% un itāļu valodas izteicienos un saīsinājumos par 30,6%, kā arī sasniedza otro mērķi – itāļu kultūras pārzināšanu, kur vidējais komandas novērtējums tika noteikts kā 16 vienības, sasniedzot 16,83 vienības.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1373308
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register