-
Komunikācija
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1.1. | INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS, TO BŪTĪBA UN MĒRĶI | 5 |
1.2. | UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJAS VEIDOŠANAS SASTĀVDAĻAS, TO NOZĪME UN SAISTĪBA AR IEPAKOJUMU | 10 |
1.3. | IEPAKOJUMA UN IEPAKOJUMA DIZAINA VĒSTURE, ATTĪSTĪBA UN FUNKCIJAS | 16 |
1.4. | IEPAKOJUMS UN KOMUNIKĀCIJA AR IEPAKOJUMA PALĪDZĪBU | 22 |
1.4.1. | IEPAKOJUMS KĀ KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS | 23 |
1.4.2. | IEPAKOJUMA DIZAINA RADĪŠANA PREČU PĀRDOŠANAS STIMULĒŠANAI | 25 |
2. | AS „ RANKAS PIENS” PRODUKTU IEPAKOJUMS KĀ INTEGRĒTĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS STARP PATĒRĒTĀJU UN RAŽOTĀJU | 28 |
2.1. | PĒTĪJUMA OBJEKTA UN METOŽU RAKSTUROJUMS | 28 |
2.2. | UZŅĒMUMA AS „RANKAS PIENS” UZŅĒMĒJDARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 29 |
2.3. | AS „RANKAS PIENS” MĀRKETINGA IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ VIDE UN SVID ANALĪZE | 31 |
2.3.1. | AS „RANKAS PIENS” MĀRKETINGA IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ VIDE | 32 |
2.3.2. | AS „RANKAS PIENS” SVID ANALĪZE | 34 |
2.4. | AS „RANKAS PIENS” LIELĀKIE KONKURENTI, TO ZĪMOLU PRODUKCIJAS IEPAKOJUMI | 35 |
2.5. | AS „RANKAS PIENS” PRODUKTI, PRODUKTU PORTFOLIO UN PRODUKTU KONKURĒTSPĒJA AR IEPAKOJUMA PALĪDZĪBU | 47 |
INTERVIJAS | 50 | |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 56 | |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKTS | 58 | |
PIELIKUMI | 60 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
Darba autore izdarījusi secinājumus balstoties uz izstrādāto darba teorētisko un praktisko daļām izdarot šādus secinājumus:
1. Iepakojums jau vēsturiski ir veidojies kā preces neatņemama sastāvdaļa un mūsdienās tikai pieaudzis tā nozīmīgums.
2. Iepakojums ir IMK sastāvdaļa un kalpo kā saziņas līdzeklis komunikācijā ar patērētāju, un tam ir jābūt vienotam ar uzņēmuma imidžu, korporatīvo stilu.
3. Patērētājs pēc preces iepakojuma spriež par uzņēmumu kopumā, svarīgs ir gan produkta kvalitātes rādītājs, gan vizuālais noformējums, ko apliecina arī aptaujas rezultāti, kur 42 no 51 respondenta minējuši, ka svarīga produkta kvalitāte un kopā 40 atbildes sniegtas, ka svarīgs iepakojums un informācija uz iepakojuma.
4. Iepakojums nedrīkst būt pārsātināts ar grafiskajiem elementiem, tas traucē šo produktu pamanīt starp citiem līdzīgiem. Uz tā ir jābūt skaidri saprotamam un konkrētam logotipam, uzņēmuma nosaukumam, simbolam, krāsu salikumam un pēc nepieciešamības sauklim.
5. Pareizi dizainiski noformēts iepakojums veicina preču patēriņu, preču atpazīstamību un rada lojalitāti pret zīmolu un uzņēmuma ražotajiem produktiem kopumā. To apliecina arī respondentu atbildes, proti, no 51 respondenta 39 atbildējuši, ka iepakojums palīdz izdarīt izvēli produktu iegādē, un 43 respondenti minējuši, ka košs un dizaina ziņā interesants iepakojums piesaistītu to uzmanību.
6. AS „Rankas Piens” produkti ir kvalitatīvi, ko apliecina sertifikāti un Riga food godalgas, kā arī respondentu atbildes to starpā, kas lieto AS „Rankas piens” produktus to ir atzīmējuši. Proti, no 22 respondentiem17 to ir minējuši.
7. AS „Rankas piens” iepakojumiem ir atšķirīgs dizains, kas traucē uztvert to kā viena ražotāja produktus, tādējādi tas nevar atšķirties no citiem līdzīgiem produktiem, kuri ir uzņēmuma sīvākie konkurenti Latvijā, un līdz ar to tas nekalpo kā pilnvērtīgs IMK līdzeklis
…
Komunikācija ar saviem klientiem jeb patērētājiem ir būtiskākais preču patērēšanas un konkurētspējas motivētājs, tāpēc komunikācijas veidošanai ar patērētāju uzņēmumam ir būtiski sākotnēji definēt uzņēmuma imidžu jeb tēlu un padarīt to saprotamu auditorijai. Tad tiek sastādīta uzņēmuma mārketinga komunikācijas stratēģija uzņēmumam, zīmolam, izmantojot vizuālo un verbālo komunikāciju ar tā vienotā stila elementiem, kas ir šim uzņēmumam vai zīmolam. Būtiski nemainīgi izmantot šos elementus, lai patērētājiem vienlaicīgi rastos asociācijas, emocijas un šie atpazīstamie simboli, vārdi stimulētu patērētāju izvēlēties konkrēto uzņēmumu, zīmolu vai preci, tādējādi strādātu kā mārketinga instruments, kur iepakojums ir viena no būtiskākajiem preču „redzamības” veidotājiem, kas patērētāju „acīs” arīdzan ir kā komunikācijas veidotājs jeb komunikācijas līdzeklis.
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmums "Cipariņs"
Term Papers for university61
-
SIA "L`Oréal Baltic" komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi
Term Papers for university52
-
Sabiedrisko attiecību nozīme korporāciju apvienošanās procesā
Term Papers for university64
-
Uzņēmuma iekšējā komunikācija
Term Papers for university42
-
Komunikācija starp SIA "Avon Cosmetics" un liepājniekiem
Term Papers for university38