Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:528259
 
Evaluation:
Published: 09.10.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 50 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    7
1.  Pusaudžu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    9
2.  Mācīšanās motivācijas būtība un tās struktūra    18
3.  Mācīšanās motivācijas īpatnības pusaudžiem ar garīgās attīstības traucējumiem    28
4.  Mācīšanas motivācijas veidošanās iespējas speciālajā internātpamatskolā    31
4.1  Mācību metodes un to ietekme mācīšanās motivācijas veidošanās procesā    31
4.2  Mācību darba laikā    35
4.3  Ārpusstundu darba laikā    39
5.  Pētījums par mācīšanās motivācijas veidošanos ietekmējošiem faktoriem    43
5.1  Pētījuma rezultāti un analīze par 2010./2011.m.g.    45
5.2  Pētījuma rezultāti un analīze par 2011./2012.m.g.    48
1.3  Pētījuma rezultātu dinamika par 2010./2011.m.g., 2011./2012.m.g.    52
1.4  Pētījuma rezultāti un analīze par 2012./2013.m.g.    53
5.5  Kopējā pētījuma rezultātu analīze par 2010./2011.m.g., 2011./2012.m.g., 2012./2013.m.g.    57
  Secinājumi un rekomendācijas    59
  Nobeigums    62
  Bibliogrāfija    65
  Pielikumi    68
Extract

Valsts pamatizglītības standartā ir teikts, ka katrs skolēns ir unikāla būtne ar atšķirīgām interesēm, spējām, temperamentu, veselību un tikai sev raksturīgu mācīšanās stilu. Visiem skolēniem, arī bērniem ar īpašām vajadzībām ir garantēta iespēja iegūt vienādu pamatizglītību neatkarīgi no viņu etniskās, sociālās, reliģiskās pārliecības.
Pēdējo gadu laikā arvien palielinās izpratne, ka gan atsevišķu personu, gan sabiedrības attīstību nosaka izglītība, un tā atkarīga kā no mācīšanas, tā arī mācīšanās kvalitātes. Atsevišķu personu un sabiedrības vajadzības vieno nepieciešamība attīstīt cilvēkus, kas prot mācīties patstāvīgi un visu mūžu, audzināt skolēnus, kuri prot novērtēt mācīšanās sagādātās iespējas, vēlas mācīties patstāvīgi un kuriem piemīt apņēmība, mērķa apziņa un pašcieņa.
Taču pēdējā laikā pusaudžu vecuma skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem vidū tiek novērots mācīšanās motivācijas trūkums. Tāpēc svarīgi noskaidrot, kāpēc pusaudžu vecumā skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem samazinās mācīšanās motivācija. Tā kā bakalaura darba autore strādā speciālajā internātpamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem un bieži nākas saskarties ar mācīšanās motivācijas trūkumu skolēnu vidū. Tas arī noteica bakalaura darba tēmas izvēli: „Mācīšanās motivācijas veidošanās pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem”.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1399307
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register