Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:217983
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 43 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Muitošanas pakalpojumu raksturojums    9
1.1.  Pakalpojuma būtība, īpašības un klasifikācija    9
1.1.1.  Pakalpojums    9
1.1.2.  Pakalpojumu īpašības    12
1.1.3.  Pakalpojumu segmentācija    15
1.1.4.  Pakalpojuma jēdziens Latvijas likumdošanā    18
1.1.5.  Muitas brokera pakalpojumi    19
1.2.  Muitas loģistika    21
2.  Muitošanas pakalpojumu kvalitātes analīze    26
2.1.  Muitošanas informācijas raksturojums    26
2.1.1.  Muitas deklarācija un tās veidi    26
2.1.2.  Muitas deklarācijas iesniegšanas kārtība    28
2.2.  Muitošanā pielaisto kļūdu raksturojums    29
2.3.  Muitas procedūras – ‖Preču izvešana pārstrādei‖ kļūdu ietekmes analīze    37
2.4.  Muitas brokeru darbības uzraudzība    46
2.4.1.  Muitas brokeru darbības uzraudzība Eiropas Savienībā    46
2.4.2.  Muitas brokeru darbības uzraudzība pasaulē    54
3.  Muitas procesa kvalitātes uzlabošanas metodes    63
3.1.  Muitas pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas principi    63
3.2.  Muitas brokeru licencēšanas, uzskaites un uzraudzības ieviešana Latvijā    65
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    72
  Pielikumi    76
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
No maģistra darbā veiktajiem pētījumiem autore izdarīja sekojošus secinājumus: 1. Pakalpojumu sniegšana ir viena no plašākajām uzľēmējdarbības nozarēm. Pēdējo gadu laikā pakalpojumu tirdzniecība ir augusi straujāk nekā preču tirdzniecība. Eiropas Savienībā pakalpojumi ir visdinamiskākā saimnieciska darbība, kas nodrošina aptuveni 75% no iekšzemes kopprodukta.
2. Pakalpojumu kvalitāte ir mainīga, visbiežāk, tas ir saistīts ar darbinieku kvalifikāciju, nepietiekamam zināšanām un personāla apmācību, konkurences trūkumu kādā no jomām, informācijas un komunikācijas trūkumu;
3. Pakalpojumu kvalitātes mainīgums var tikt kontrolēts ar pakalpojumu sniegšanas standartu izstrādi, kas ir klientu apkalpošanas noteikumu izpilde, kuri tiek piemēroti, lai garantētu visu veicamo operāciju kvalitātes līmeni. Muitas brokeru sniegtajos pakalpojumos, tas ir procesu apraksti;
4. Pakalpojumus iedalījums profesionālajos un neprofesionālajos pakalpojumos liecina par to, ka vienu pakalpojumu sniegšanai nav nepieciešamas speciālas zināšanas, bet citu pakalpojumu sniegšanai ir nepieciešamas zināšanas konkrētajā joma, kura tiek sniegti pakalpojumi. Muitas brokera pakalpojumi ir profesionālie pakalpojumi;
5. Kopš 2016. gada 5. jūlijā Latvijas likumdošanā vairs nav paredzēta muitas brokeru ‖kontrolēšana‖. Muitas brokeru darbība Latvijā netiek uzraudzīta un kontrolēta, līdz ar to netiek kontrolēta un uzraudzīta sniegto pakalpojumu kvalitāte, kā arī pakalpojumu sniedzēji;
6. Viens no muitas loģistikas uzdevumiem ir muitas procedūru optimizācija, ľemot vērā to, ka par procesu optimizāciju ir atbildīgi muitas dienesti un tie ir saistīti ar muitas formalitāšu kārtošanu no tā izriet, ka muitas deklarācija ir muitas loģistikas posms.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1390497
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register