Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:359374
 
Evaluation:
Published: 03.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Анотация    5
  Ievads    6
1.  Motivācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Motivācijas būtība    11
1.2.  Satura motivēšanas teorija    12
1.3.  Stimulējošā motivēšanas teorija    20
1.4.  Norises motivēšanas teorija    22
2.  SIA „Credit.lv” darbības raksturojums    26
2.1.  Uzņēmuma struktūra    29
2.2.  Motivācijas norise uzņēmumā    30
3.  Aptauja darbinieku motivācijas noteikšanai    32
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras saraksts    61
  Pielikumi    62
Extract

Secinājumi
1. Motivēšana ir viena no svarīgākajām funkcijām, lai darbinieki – firmas svarīgākie resursi, kalpotu kopēju mērķu labā.
2. Higiēnas faktori nepieciešami katram darbiniekam, bez tiem nav iespējama pilnvērtīga darbība organizācijā. Savukārt, motivētāji nepieciešami kā papildus labumi par labi paveiktu darbu.
3. Credit.lv ir vadošais īstermiņa kredītu aizdevējs Latvijā ar starptautisku pieredzi un plašu klientu loku.
4. Ātrais kredīts – tā ir iespēja saņemt aizdevumu savā bankas kontā dažu minūšu laikā bez jebkādām izziņām un dokumentiem.
5. Uzņēmumā nav skaidri definēti īstermiņa un ilgtermiņa mērķi.
6. Uzņēmuma iekšējā dokumentācijā nav ieviestas darba izpildes procedūras.
7. Uzņēmuma struktūru varētu raskturot kā uzvedības modeļa struktūru ar birokrātiskā modeļa iezīmēm, jo starp uzņēmuma darbiniekiem nav izteikti stingri jūtamas hierarhijas, tā pastāv, bet ne pēc instrukcijām un likumiem. Ir ļoti atvērtas un ar atbalstu pilnas savstarpējās attiecības, kas katram no darbiniekiem ir nozīmīgas.
8. SIA „Credit.lv” darbiniekus motivē pieturoties pie Maslova hierarhijas piramīdas.
9. Balstoties uz Maslova vajadzību hierarhiju un apskatot visus jau ieviestos motivēšanas paņemienus uzņēmumā, darbiniekiem ir apmierinātas vajadzības fizioloģiskajā līmenī, vajadzības pēc piederības un vajadzības pēc pašcieņas.
10. Pēc anketas rezultātiem var secināt, ka darbinieki vēlas saņemt palīdzību darba pienākumu apgūšanā un gūt jaunas iemaņas un pieredzi, lai pildītu jau esošos darba pienākumus.
11. 65% no darbiniekiem, draudzīgs un saliedēts kolektīvs ir ļoti nozīmīgs faktors.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register