Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:156178
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.07.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Personāla motivācijas teorētiskie aspekti    9
1.1.  Motivācijas teorijas    9
1.2.  Atalgojuma nozīme motivēšanā    20
2.  Autoservisa pakalpojumi SIA „NADS”    23
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    23
2.2.  Personāla politika    31
3.  Darbinieku motivāciju ietekmējošie faktori    35
3.1.  Darbinieku alga un materiālie motīvi    36
3.2.  Organizatoriskās vides faktori    40
3.3.  Tiešās darba vietas vides faktori    46
4.  Personāla motivācijas pilnveidošanas iespējas    57
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras saraksts    63
  Pielikums (anketa)    65
Extract

Secinājumi
1. Sekmīga uzņēmuma darbība nav iespējama bez personāla motivācijas, jo gadījumā, ja darbinieki netiks pienācīgi motivēti viņiem savs darbs var apnikt kā rezultātā radīsies vēlme no darba aiziet un uzņēmums šādā veidā varētu zaudēt arī ļoti labus darbiniekus.
2. Uzņēmumā strādājošiem ir ļoti liela darba pieredze, 44% ir 5-9 gadu pieredze, 33% 1-4gadu, 17% 15 gadu un pat vairāk, un 6% ir 10-14 gadu pieredze. Uzņēmums dod iespēju sevi pierādīt arī darbiniekiem, kam šī darba pieredze nav nemaz tik liela. Individuālu sarunu laikā ar darbiniekiem, atklājās ka gados jaunāki darbinieki bija vairāk neapmierināti ar darba apstākļiem, savukārt, gados vecākiem darbiniekiem vēlmes ir piezemētākas, līdz ar to sūdzības mazāk.
3. Personāla maiņa uzņēmumā nenotiek bieži, tas ir vērtējami pozitīvi, jo biežas darbinieku maiņas nenāktu par labu uzņēmuma kopējam tēlam. Darbinieku rotācijas koeficients ir 16%, no kuriem 5% ir jaunie darbinieki, un 11% aizgājušie. Ja uzņēmumā būtu liels mainības koeficients, topošos darbiniekus tas varētu aizbaidīt, un ja bieži mainītos darbinieki no tā nebūtu ieguvējs arī pats uzņēmums, jo katrs jaunais darbinieks ir jāapmāca, tas prasa gan laiku, gan papildus līdzekļus.
4. No materiālajiem bonusiem visbūtiskākais darbiniekiem vēl joprojām ir atalgojums, arī nodrošinājums uzņēmumā atbilst darbinieku vēlmēm, savukārt, vismazāk būtiskākais faktors bija apmācības un iemaksas pensiju fondos.
5. Ja samaksa darbiniekiem būs pārāk zema var rasties vēlme mainīt darbu, un pāriet uz citu uzņēmumu, kurā maksās vairāk, noteikti ir jāseko līdzi tirgus situācijai. Darbinieki kopumā ir apmierināti ar atalgojuma sistēmu, jo šo kritēriju ir novērtējuši kā gandrīz teicamu.
6. Darbinieku lielākā daļa (divpadsmit no astoņpadsmit darbiniekiem) uzskata, ka apmācības viņiem nav nepieciešamas, jo viņi tāpat visu jau zina. Savukārt, tā vietā, lai apmeklētu seminārus, labāk izvēlētos e-apmācības, bet visiem darbiniekiem nav iespējams izmantot tikai e-apmācības, piemēram, auto atslēdznieki.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1333232
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register