Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:285882
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  ANALĪZES NODAĻA    3
1.  Nekustamā īpašuma tirgus, tā jēdziens un specifika    3
1.1.  Nekustamā īpašuma tirgus īpatnības    3
1.2.  Hipotekārā kredīta saņemšanas nosacījumi    4
1.3.  Nekustamā īpašuma tirgus segmenti un cenu dinamika    8
1.4.  Dzīvokļu tirgus segmentu izpēte un novērtējums    9
1.4.1.  Biroju telpas un jaunie projekti    16
1.4.2.  Tirdzniecības vietas Rīgā un tās attīstības posmi    18
1.4.3.  Privātmājas un zemes tirgus    21
1.5.  Uzņēmuma raksturojums un darbības analīze    26
  Projekta nodaļa    28
2.  SIA ”Colliers INTERNATONAL” darbības analīze un konkurētspējas paaugstināšanas iespējas    28
2.1.  SIA ”Colliers International” darbības raksturojums un novērtējums    28
2.2.  Uzņēmuma makro un mikrovides izpēte Latvijas tirgū    30
2.3.  Portera modelis un Bostonas matrica    36
2.4.  Uzņēmuma mērķu, misijas noteikšana    40
2.5.  SWOT analīze un rīcības plāns    42
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    46
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    48
Extract

Jebkurš mūsdienīgs uzņēmums ir orientēts uz mārketingu, tā mērķis ir radīt apmierinātu klientu. Reklāma ir viens no galvenajiem mārketinga komunikāciju sistēmas elementiem, kas sniedz patērētājam informāciju par produktu vai pakalpojumu un tā izmantošanas iespējam. Tādēļ pareizi izvēlēta reklāmas pārdošanas stratēģija ietekme uzņēmuma panākumus tirgū un tā turpmāka attīstību.
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas.
Darba mērķis – izanalizēt uzņēmuma SIA “Colliers International” darbību un konkurētspējas paaugstināšanas iespējas Latvijas tirgū. Autore uzskata par pietiekoši aplūkotu darbu, kurā var redzēt gan teorijas daļu, kur autore gribēja iepazīstināt par vispārējo pakalpojumu pārdošanas īpatnības, gan ari prakses daļu – kur apskatīta uzņēmuma ” Colliers International” darbības raksturojums, produkcijas reklamēšanas principi un informatīvi pakalpojumi.
Kursa darba uzdevumi:
-izpētīt reklāmas produktu pārdošanas īpatnības;
-izanalizēt uzņēmuma SIA “Colliers International” darbību pašreizējā tirgus situācijā;
-sniegt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus SIA “Colliers International” veiksmīgai darbībai Latvijas nekustamā īpašuma tirgū un konkurētspējas paaugstināšanai.
Darba rakstīšanai izmantota ekonomiskā literatūra, tai skaitā periodiskā un metodiskā literatūra par izvēlēto tēmu, tiek izmantoti 13 speciālās un periodiskās literatūras avoti. Darbs kopā sastāv no 33 teksta lappusēm, 10 attēliem, 6 tabulām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register