Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624585
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    6
2.  Teorētiskā daļa    9
2.1.  Aktīvā tūrisma nozares raksturojums    9
2.2.  Aktīvā tūrisma tendences Latvijā un Eiropā    11
2.3.  Biznesa attīstības stratēģiju veidi    14
2.4.  Trošu parku vēsture    24
3.  Pētnieciskā daļa    28
3.1.  Pētījuma metodika    28
3.2.  Veikparka "GoWake" uzņēmējdarbības vēsture    31
3.3.  Veikparka "GoWake" finanšu darbības analīze    33
3.4.  Veikparka "GoWake" pakalpojumu sniegšana    38
3.5.  Veikparka "GoWake" uzņēmuma attīstības iespējas    40
3.6.  Veikparka "GoWake" konkurentu piedāvājuma izpēte    42
3.7.  Rēzeknes Tūrisma informācijas centra apmeklētāju aptaujas rezultāti    46
4.  Veikparka "GoWake" kanvas biznesa modeļa attīstības stratēģija    53
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    57
  Literatūras avotu saraksts    58
  Pielikumi    60
Extract

SECINĀJUMI
1. Aktīvais tūrisms ir viena no vadošām un dinamiskākām nozarēm pasaules ekonomikā ar strauju izaugsmi, to atbalsta un popularizē vadošie pasaules, Eiropas un Latvijas normatīvie akti, kopējs tūristu skaits Latvijā un Rēzeknē pieaug, arī iekšzemes tūrisms kļūst arvien populārāks,
tāpēc aktīvā tūrisma niša tiek uzskatīta par perspektīvu un tajā ir vērts ieguldīt resursus.
2. Veikbordings tiek pieskaitīts pie aktīviem ūdens tūrisma veidiem, jo jāpielieto fizisks spēks un aktivitātes notiek uz ūdens.
3. Biznesa stratēģija ir stratēģiskās plānošanas dokuments, kurš palīdz izvēlēties veidus, kā sasniegts uzņēmuma mērķus. Mūsdienu pārmaiņu laikmetā tai jābūt elastīgai situācijas izmaiņām, tāpēc ir izvēlēts audekla biznesa attīstības modelis.
4. Uzņēmuma “GoWake” darbības vēstures un finanšu analīze liecina, ka uzņēmums darbojas ar peļņu, taču tā apgrozījums ir pārāk mazs, lai izveidotu papildus pakalpojumus identificēto risku
mazināšanai un nepieciešams to palielināt.
5. Konkurentu piedāvājuma izpēte liecina, ka uzņēmuma “GoWake” atrašanās vieta dod iespējas gan attīstīt esošos pakalpojumus, papildinot veikparka aprīkojumu, gan piedāvāt papildus
pakalpojumus, lai piesaistītu vairāk klientu, kuri vēlas ilgāku laiku pavadīt veikparkā un, līdz ar to, izmantot arī citus pakalpojumus.
6. Aptaujas dati ļauj secināt, ka perspektīvākā mērķa grupa ir iedzīvotāji, kuriem patīk aktīvais ūdens tūrisms vecumā no 18 līdz 45 gadiem.
7. Par regulāriem apmeklētājiem var uzskatīt ģimenes ar bērniem, kuri vēlas atpūsties ģimenes lokā un draugu kompānijas.
8. Par populārākiem pakalpojumiem, balstoties uz aptaujas datiem, var uzskatīt braukšanu ar trosi ar tramplīniem, ūdens slēpošanu, papildus ūdens atrakcijas, kā arī braukšanu aiz laivas ar un bez tramplīniem, līdz ar to veikparkam “GoWake” nepieciešams papildināt esošo tramplīnu
skaitu, piedāvāt papildus ūdens atrakcijas un organizēt veikošanu aiz laivas, jo šī pakalpojuma cena un klientu gatavība maksāt par to ir visaugstākā.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register