Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana rokdarbos

     

    Term Papers46 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:441407
 
Evaluation:
Published: 06.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 43 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Prasmes pedagogu un psihologu skatījumā, to būtība    6
1.1.  Prasmju vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstība    12
1.3.  Rokdarbi pašapkalpošanās prasmju sekmēšanai    16
2.  Pašapkalpošanās prasmju sekmēšanas rokdarbos izpēte    22
2.2.  Pētāmās grupas bērnu raksturojums    24
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    30
2.4.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    41
  Secinājumi    44
  Literatūras un avotu saraksts    45
Extract

Secinājumi
Kvalifikācijas darbā balstoties uz D. Lieģenices, A. Ļubļinskas, L. Žukova, V. Zelmeņa, G. Svences, D. Dzinteres u.c. autoru atziņām un pedagoģiskā pētījuma darbības rezultātiem, tika izdarīti vairāki secinājumi:
1. Pirmsskolas vecums ir ļoti svarīgs laiks bērna personības attīstībā. Tieši šajā vecumā bērnam sāk veidoties sociālās prasmes, tai skaitā pašapkalpošanās prasmes. Prasmes un iemaņas attīstās un pilnveidojas pakāpeniski, literatūrā un sarunvalodā šie jēdzieni bieži tiek sapludināti kopā un tos ir grūti atšķirt. Prasmes ir gatavība apjēgt un patstāvīgi veikt praktiskas un teorētiskas darbības. Prasmju pamatā ir apgūtās zināšanās, dzīves pieredze un iegūtas iemaņas. Sākot apgūt kādu prasmi vispirms parādās iemaņas, tad aktīvi darbojoties tās kļūst par prasmēm un kad darbība jau automatizējas – par paradumu (iemaņas →prasmes → paradums). Prasmes attiecināt uz vienu noteiktu prasmju grupu var tikai nosacīti, tāpēc katram autoram ir savs prasmju iedalījums. Pēc vairāku autoru atziņām izšķir: vispārējās, speciālās, intelektuālās, organizatoriskās, komunikatīvas, teorētiskās, praktiskās, sociālās, pašapkalpošanās u.c. prasmes.
2. Sociālās attīstības pamatā ir higiēnas, pašapkalpošanās, saskarsmes un sadarbības prasmes, kas izpaužas empātijā, tolerancē, cieņā pret līdzcilvēkiem, vidi un pašam pret sevi. Ar pašapkalpošanās prasmju attīstību, bērnam sāk paplašināties zināšanas par apkārtējo pasauli un lietām, pieaug tieksme pēc patstāvīgas darbības, bērns mācās orientēties pēc parauga, plāno savu darbību. Pašapkalpošanās prasmju apgūšana tiešā veidā iespaido bērna pašapziņu, ir svarīgs solis neatkarības ceļā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,48 €
Work pack Nr. 1380914
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register