-
Kuldīgas un Kurzemes atpazīstamība ārvalstu tūristu vidū
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Tūrisma galamērķis un tā veidošana | 4 |
1.1. | Galamērķu tipi | 4 |
1.2. | Tūristu piesaistes faktori | 5 |
1.3. | Galamērķa plānošana | 9 |
1.4. | Galamērķa tēla, zīmola nozīme un veidošana | 10 |
2. | Metodika ārvalstu tūristu viedokļu izvērtēšanai | 12 |
2.1. | Aptaujas metode un tās veidi | 12 |
2.2. | Aptaujas anketa un tās struktūra | 13 |
2.3. | Aptaujas izlase un tās veidošana | 14 |
3. | Kurzeme un Kuldīga kā tūristu galamērķis | 15 |
3.1. | Vispārīgs Kurzemes raksturojums | 15 |
3.2. | Kurzemes piedāvātā tūrisma produkta raksturojums | 16 |
3.3. | Vispārīgs Kuldīgas raksturojums | 22 |
3.4. | Kuldīgas piedāvātā tūrisma produkta raksturojums | 23 |
3.5. | Kurzemes un Kuldīgas tēls un zīmols, to izmantošana | 28 |
4. | Kurzemes un Kuldīgas atpazīstamības izvērtējums ārvalstu tūristu vidū | 32 |
Secinājumi | 39 | |
Priekšlikumi | 40 | |
Izmantoto avotu saraksts | 41 |
Secinājumi
1. Kurzeme saviem apmeklētājiem piedāvā ļoti plašu apskates objektu daudzveidību - piejūras pilsētas ar ostu teritorijām un koka ēkām, gleznainas viduslaiku pilsētiņas ar romantiskām un senām ieliņām un krodziņiem, kā arī ainaviskus dabas skatus.
2. Kurzeme piedāvā ļoti plašu naktsmītņu klāstu visdažādākajām gaumēm par vispiemērotāko cenu.
3. Kurzeme un Kuldīga kā galamērķis nav populāra ārzemju tūristu vidū, jo no aptaujātajiem respondentiem 80% dodas apskatīt tikai Rīgu, kā arī dzirdējuši par šiem reģioniem ir tikai 1/3 no kopējā respondentu skaita.
4. Kuldīgu dodas apskatīt ceļotāji, kuri Latvijā ir ieradušies uz vairāk kā 3 dienām, jo attālums no Rīgas līdz Kuldīgai ir pārāk liels.
5. Populārākie apskates objekti, apmeklējot Kurzemi, tika minēti Karosta, Ventspils promenāde, Hercoga Jēkaba kuģītis, Ventas rumba ar veco ķieģeļu tiltu, Velodiena Kuldīgā, „Dzīres Kuldīgā”, „Cinevilla” un Lemberga hūte.
6. Lai gan 2010. gadā Kuldīgā bija vērojams strauja tūristu skaita samazināšanās, tad kopš 2011. gada Kuldīgas apmeklētāju skaits vidēji pieauga pat par 34%, kas ir ļoti labs rādītājs.
7. Kuldīgas pilsētas vizītkarte ir vecpilsēta un Ventas rumba ar seno ķieģeļu tiltu, kas arī ir galvenais, kas tūristiem asociējas ar Kuldīgu un veido tās tēlu.
8. Kuldīga savu atpazīstamību ir ieguvusi veidojot unikālus un inovatīvus pasākumus, tādējādi ik gadu piesaistot vairāk tūristu.
9. Aptaujāto respondentu vidū par Kuldīgu ir dzirdējuši tikai tūristi no Lietuvas, kuri jau vienu reiz ir bijuši Kuldīgā, un par to uzzināja no draugu un radu ieteikumiem, kā arī tūrisma aģentūrās.
10. Galvenās aktivitāte, kuras piesaistītu ceļojumam uz Kurzemi un Kuldīgu, ārvalstu tūristu vidū ir apskates ekskursijas, militārais tūrisms un kultūras pasākumu apmeklējums.
11. Visbiežāk izmantotie informācijas avoti informācijas iegūšanai par ceļojumu ir draugu un radu ieteikumi, kā arī internets, tāpēc ar tūrisma nozarei saistītajiem uzņēmumiem Kuldīgā un Kurzemē ir jārūpējas, lai ikkatrs tūrists būtu apmierināts ar ceļojumu un sniegtajiem pakalpojumiem.
12. Kuldīgas novada pašvaldība un Kuldīgas tūrisma attīstības centrs ļoti aktīvi darbojas, lai veicinātu Kuldīgas atpazīstamību ārvalstu tūristu vidū, kā arī lai piesaistītu vietējos iedzīvotājus.
…
Balstoties uz teorētiskās literatūras studijām, šajā darbā Kurzeme un Kuldīga tiek raksturota kā tūrisma galamērķis ar tam raksturīgajiem faktoriem, kā arī tiek izpētītas Kuldīgas novada domes un Kuldīgas tūrisma attīstības centra veiktās darbības reģiona atpazīstamības veicināšanā. Autore šajā darbā sniedz vispārēju Kurzemes un Kuldīgas piedāvātā tūrisma produktu raksturojumu un izvērtē tā atpazīstamību ārvalstu tūristu vidū, kuri devušies ceļojumā uz Latviju.
Pielikuma nav.
- Globālā mārketinga pārvaldība. Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū
- Jūrmalas pilsētas tūrisma produkta raksturojums
- Kuldīgas un Kurzemes atpazīstamība ārvalstu tūristu vidū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas
Research Papers for secondary school26
-
Vīna un ēdiena saderība
Research Papers for secondary school21
-
Biškopības industrijas analīze
Research Papers for secondary school13
-
Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā
Research Papers for secondary school6
-
Vadības funkcijas, resursi, uzņēmuma iekšējā un ārējā vide
Research Papers for secondary school3