Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:157486
 
Evaluation:
Published: 09.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Komunikācija ir viens no svarīgākajiem aspektiem mārketingā, jo tā nodrošina informācijas apmaiņu starp cilvēkiem viņu darbības procesā, kur ir iesaistīts sūtītājs, informācija, kanāls, pa kuru informāciju nosūta un informācijas saņēmējs. Mārketingā tas atspoguļojas kā informācijas izplatīšana par uzņēmumu, tā produktiem, cenām, īpašībām pārdošanu un mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību izvēloties konkrētus produktus. Vispopulārākais mārketinga ierocis ir reklāma, kas ir kā ziņojumu nodošana patērētājiem par preces īpašībām. Reklāma ir apmaksāts un nepersonalizēts komunikācijas līdzeklis, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus paņēmienus un izplatīšanas līdzekļus, lai ietekmētu patērētāju rīcību noteiktā tirgū. Reklāmas priekšrocības ir sabiedriskums, jo tās paziņojumi piesaista daudz cilvēku. Tādējādi tiek nodrošināts, ka pircējiem ir līdzīgi motīvi un pirkums neizraisīs pārējo neizpratni. Pārliecināšanas spējas reklāmas ziņojumos rodas pateicoties vairākkārtējai atkārtošanai, kas tādā veidā var pierunāt pircēju iegādāties šo produktu. Ekspresīvisms reklāmās tiek nodrošināts ar dažādu skaņu, efektu, krāsu pielietošanu, lai parādītu uzņēmuma darbību un produktu īpašības. Reklāma prasa daudz līdzekļus, kā arī tā var neattaisnot uz to liktos mērķus. Reklāma var stimulēt lietot veselībai kaitīgus produktus un pārkāpt ētikas normas. Reklāmas mērķi ir informējoša rakstura. Tas parasti dominē jauna produkta sākotnējā virzīšanā, kad jāizveido pirmais pieprasījums pēc tā. Pārliecinošā reklāma fokusējas tad, kad izvēršas konkurence ar citiem ražotājiem, kur nepieciešams veidot pieprasījumu pēc kāda produkta. Tai ir salīdzinošs raksturs, kad akcentē produkta priekšrocības salīdzinājumā ar citiem produktiem. Atgādinošā reklāma nepieciešama produkta brieduma fāzē, kad pircēju atmiņā jāsaglabā šī produkta pievilcīgās īpašības. Produktu realizācijas veicināšana ir īslaicīgs mārketinga veids, kam nolūks ir motivēt pircējus produktu nopirkt tagad, kas atspoguļojas dažādu atlaižu vai akciju gadījumos .…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1334345
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register