Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558425
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads, īss uzņēmuma raksturojums    3
2.  Pētījuma plāns    4
2.1.  Cik konkurenti Latvijas Tirgū darbojas veiksmīgi?    4
2.2.  Kādus segmentus konkurenti apkalpo?    5
2.3.  Kādas preces konkurenti piedāvā?    5
2.4.  Kādus izplatīšanas kanālus konkurenti izmanto?    7
2.5.  Kādi vadības resursi konkurentiem pieder?    7
2.6.  Kādi finansu resursi konkurentiem pieder?    7
2.7.  Kāds ir uzņēmuma mērķis Latvijas tirgū?    9
3.  Konkurentu vājo un stipro pušu, jeb SVID analīze    10
3.1.  SIA „GEFLOR” SVID analīze    10
3.2.  SIA „ ISKADA” SVID analīze    11
3.3.  SIA „VESMANN” SVID analīze    12
4.  Valpro SVID analīze    13
5.  Secinājumi un priekšlikumi    14
6.  Izmantotā literatūra    15
Extract

2. Pētījuma plāns
Šī pētījuma mērķis ir konstatēt „Valpro Corp.” konkurentus Latvijā un izmantojot informāciju par tiem atrast veidu kā vēl vairāk nostiprināt savu pozīciju tirgū.
Pētījuma gaitā es plānoju atrast atbildes uz šādiem jautājumiem:
1. Cik konkurenti darbojas veiksmīgi?
2. Kādus segmentus apkalpo konkurenti?
3. Kādas preces piedāvā?
4. Kādus izplatīšanas kanālus tie izmanto?
5. Kādi vadības resursi tiem pieder?
6. Kādi mērķis Latvijas tirgū?
7. Nākošais solis būs, finansu resursi tiem pieder?
Kāds ir uzņēmuma konkurentu stipro un vājo pušu analīze. Šī uzdevuma veikšanai esmu izvēlējies Portera SVID (SWOT) analīzes metodi, kas sevī ietver konkurentu stipro pušu, vājo pušu, iespēju un draudu analīzi.
Atbildot uz augstāk minētajiem jautājumiem un iegūto informāciju ieliekot SVID (SWOT) analīzes matricās, ceru savākt nepieciešamo informāciju, kas palīdzēs uzņēmuma tālākajā mārketinga plānošanas procesā.

2.1. Cik konkurentu Latvijas tirgū darbojas veiksmīgi?
Lai noskaidrotu cik konkurenti tad Latvijā vispār darbojas, es izvēlējos visvienkāršāko metodi – Uzņēmumu katalogos sameklēju visus uzņēmumus, kas darbojas ugunsdzēsības nozarē, tad atsijāju tos, kas savā preču sortimentā piedāvā ugunsdzēšamos aparātus. Nākošais solis bija sadarbības partneru atlasīšana un atlikušo uzņēmumu novērtēšana, kas norādītu uz to vai uzņēmums ir uzskatāms par nopietnu konkurentu, kam ir vērts pievērst uzmanību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1185133
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register