Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,65 (13%)
Discounted price*:
4,34
Purchase
Add to Wish List
ID number:952073
Evaluation:
Published: 09.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2009.g. - 2009.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedrisko attiecību loma organizācijas darbībā    4
2.  Komunikācijas modeļi sabiedriskajās attiecībās    5
2.1.  Komunikācijas kanāli    5
2.2.  Gruniga sabiedrisko attiecību modeļi    6
3.  Sabiedrisko attiecību specifika publiskās pārvaldes organizācijās    9
4.  Darbinieku attiecības organizācijā    11
4.1.  Attiecību definīciju zonā    11
4.2.  Attiecību konteksts    12
4.3.  Darbinieku attiecību veidi    14
4.4.  Neverbālā saskarsme    15
5.  Krāslavas rajona padome    16
6.  Krāslavas rajona padomes darbinieku attiecību novērtējums    18
6.1.  Iekšējās komunikācijas sistēma un tās analīze    18
6.2.  Pētījuma metodoloģija    20
6.3.  Anketas un intervijas rezultātu analīze    20
7.  Krāslavas rajona padomes darbinieku attiecību pilnveidošanas iespējas    23
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Secinājumi




1. Organizācijas darba efektivitāte, kvalitāte, attīstība un reputācija ir tieši saistīta ar mikroklimatu darbinieku vidē;
2. Organizācijas līmenī notiek apmaiņa gan ar precēm un pakalpojumiem, gan arī ar cita veida resursiem;
3. Attiecības ir sarežģīts process, kas darbojas daudzos virzienos vienlaikus, t.i., ne tikai organizatoriskajā un grupu līmenī, bet arī starppersonu un monologa līmenī.
4. Iekšējās komunikācijas galvenie uzdevumi ir radīt uzticēšanos, veidot korporatīvo piederības sajūtu un izskaidrot katra konkrētā darbinieka lomu un atbildību;
5. Krāslavas rajona padomē ar iekšējās komunikācijas palīdzību tiek radīta darbinieku uzticēšanās un piederības sajūta. Līdz ar to ir panākts, ka darbinieki iet uz vienu mērķi ar darba vadītāju;
6. Nelielā darbinieku skaita dēļ, Krāslavas rajona padomē, komunikācija lielākoties noris verbāli, līdz ar to rodas personīgs kontakts darbinieku starpā;
7. Krāslavas rajona padomē pastāv divpusējais asimetriskais modelis;
8. Kaut arī Krāslavas rajona padomē nav noteikts stingrs „dresscode”, tomēr neverbālā komunikācija ieņem svarīgu lomu darbinieku attiecībās;

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,25 €
Work pack Nr. 1352326
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Darbinieku attiecības kā Krāslavas rajona padomes sabiedrisko attiecību sastāvdaļa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/952073

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register