Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:100534
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Satura rādītājs    4
  Ievads    6
1.  Personāla vadības sociālie un psiholoģiskie aspekti    7
2.  Personāla vadības organizatoriskās metodes    10
3.  Darba rezultātu uzlabošana: komunikācijas radīšana sazināšanās rezultātā    13
3.1.  Kas liek cilvēkiem labprāt uzklausīt jūs?    13
4.  Motivācijas loma komunikācijas procesā    19
4.1.  Gandarījums vai motivācija    19
4.2.  Maslova vajadzību hierarhija    20
4.3.  Vajadzību apmierināšana kā motivācija    21
4.4.  Pamatprincipi    21
5.  Darba rezultātu uzlabošana: motivācijas radīšana, veidojot saliedētu komandu    23
5.1.  Komandas galvenās funkcijas    23
6.  Darba kvalitātes uzlabošana: pienākumu uzticēšana komunicējot    25
6.1.  Kas ir pienākumu un atbildības uzticēšana jeb deleģēšana?    25
6.2.  Kādā veidā deleģēt pienākumus?    27
6.3.  Deleģēšanas problēmas    27
7.  Darba rezultātu uzlabošana: motivācijas radīšana, izsakot atzinību    29
7.1.  Atzinība un nauda    29
7.2.  Ar ko atzinība atšķiras no finansiāla atalgojuma jeb naudas balvām?    29
7.3.  Kad atzinība nav iedarbīga?    31
8.  Labu darba rezultātu sasniegšanas grūtības: darbinieku entuziasma vājināšanās    32
8.1.  Kā pamanīt, ja darbiniekam vājinās motivācija    32
8.2.  Kā stiprināt motivāciju ilggadējiem darbiniekiem    34
9.  Komunikācijas nozīme komandas veidošanā    36
9.1.  Sabalansēta komanda    36
9.2.  Komandas mērķu noteikšana un locekļu iesaistīšāna    38
9.3.  Komandas saliedēšana un problēmu risināšana    38
  Secinājumi    40
  Bibliogrāfiskais saraksts    41
Extract

Ievads
Biznesa attīstību virza labākie komandas vadītāji, viņi izšķir visu. Vadītāji motivē savus darbiniekus rīkoties pēc iespējas labāk, lai sasniegtu nepieciešamos rezultātus gan šodien, gan ilgākā perspektīvā.
Personāla vadīšanā ir daudz sastāvdaļas. To vidū ir kadru politika, psiholoģiskais klimats kolektīvā, sociāli psiholoģiskie aspekti. Bet tomēr galvenā vieta ir ražīguma paaugstināšanas, radošas iniciatīvas izaugsmes ceļu paņēmienu noteikšanai, kā arī darbinieku stimulēšanai un motivēšanai. Motivācija tā ir darbinieka apzināta ieinteresētība veikt noteiktu darbību; tās ir faktori, kas izsauc, virza un nosaka darbinieka uzvedību.
Motivēšanas teorijas apskata motivēšanas procesu, skaidro, kāpēc darbinieki darbā uzvedas tieši tā, kā viņi uzvedas, un kāda ir viņu motivācija. Motivēšanas teorija arī skaidro, ko organizācijām vajadzētu darīt, lai pamudinātu darbiniekus pielikt visus viņu spēkus, spējas un zināšanas, lai sekmētu organizācijas mērķu sasniegšanu, kā arī pašu darbinieku vajadzību apmierināšanu.
Ar nožēlu jāteic, ka pārāk bieži tiek apgalvots, ka pieejas motivācijai ir ar samāksloti vienkāršiem pieņēmumiem par to, kā tā darbojas. Motivēšanas process ir daudz sarežģītāks, nekā daudzi to uzskata un motivācijas prakse darbojas daudz efektīvāk, ja tā ir balstīta uz pareizu izpratni par motivācijas procesu.
Motivēšanas procesā nepastāv standarta metodes, un katrā konkrētā situācijā jāizvēlas vispiemērotākais darbinieku stimulēšanas paņēmiens, lai tie efektīvi strādātu organizācijas mērķu labā.
Kursa darba mērķis ir izskatīt visus iespējamus personāla vadības un organizācijas uzņēmuma metodes.
Kursa darba uzdevumi ir:
• Izvērtēt personāla organizācijas, plānošanas un vadības metodes;
• Izprast tās galveno pamatdomu, tās priekšrocības un trūkumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register