Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:320638
Evaluation:
Published: 21.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2018.g. - 2020.g.
Extract

Komunikācija ietver ne tikai bloga rakstu vai preses relīzes publikāciju, bet visu, kas cilvēkam spēj nodot ziņojumu. Tas ir gan attēls, gan video, gan banera reklāma, gan profila fotogrāfija, gan vāka fotogrāfija. Facebook platformā komunikācijai ir vitāla nozīme, jo no tās ir atkarīgi Facebook lapas rezultāti, piemēram, sekotāju skaits. Ar komunikācijas palīdzību Facebook platformā tiek veidotas ilgtermiņa attiecības starp zīmolu un cilvēku, kas ilgtermiņā lapas sekotāju veido par pircēju un zīmola vēstnesi savu draugu un paziņu lokā.





Secinājumi
1. Pirmās reklāmas un mārketinga iezīmes tiek novērotas jau ļoti senā vēsturē – 19. gadsimta sākumā.
2. Mārketings ir vitāla svarīga uzņēmējdarbības sastāvdaļa.
3. Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, mūsdienu mārketinga rīki un kanāli ļoti atšķiras no pirmatnējām mārketinga iespējām.
4. Mūsdienu mārketinga iespējas ļauj cilvēkiem izpaust savu radošo potenciālu.
5. 21. gadsimta mārketings ļauj sasniegt neizmērāmi lielu cilvēku auditoriju jebkurā vietā pasaulē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register