Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,96 (16%)
Discounted price*:
5,03
Purchase
Add to Wish List
ID number:811767
Author:
Evaluation:
Published: 04.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2010.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PRAIMINGA EFEKTA TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Apziņa un zemapziņa    5
1.2.  Praiminga efekts    7
2.  PRAIMINGA EFEKTA PRAKTISKAIS PIELIETOJUMS    10
2.1.  Eksperimenti ar praiminga efektu    10
2.2.  Praiminga efekts mārketinga aktivitātēs    13
2.3.  Citi praiminga efekta piemēri    17
3.  PRAIMINGA EFEKTA PĒTĪJUMA REZULTĀTI    19
3.1.  Pētījuma metodoloģija    19
3.2.  Patriotisma simboli    19
3.3.  Petījums ar patriotisma simbolu izmantošanu produktu dizainā    22
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    31
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    34
  PIELIKUMI    35
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz šī darba saturu, kursa darba autors izdara šādus secinājumus:
1. Veicot pieejamās literatūras analīzi un balstoties uz personisko pieredzi, kursa darba autors secina, ka praiminga efekts patiešām pastāv, un to var izmantot visdažādākajos veidos, lai ietekmētu cilvēka uzvedību.
2. Balstoties uz kursa darba autora veikto pētījumu, kursa darba autors secina, ka praiminga efekts ir veiksmīgi izmantojams mārketingā, it īpaši reklāmas klipos un produkta dizainā, taču tam ir jābūt īpaši pārdomātam.
3. Rūpīgi meklējot pieejamo literatūru par praiminga efektu latviešu valodā, kursa darba autors secināja, ka tādas praktiski nav, bet tas nav pareizi, jo šis psiholoģijas fenomens ir ļoti būtiska ikkatras reklāmas kampaņas sastāvdaļa.
4. Iespējams, izmantotās krāsu kombinācijas nebija vislabākā izvele, jo vairumam aptaujāto gan vieni, gan otri svētki nelikās pārāk svarīgi, gluži tāpat kā patriotisms kopumā. Līdz ar to kursa darba autors pieņem, ka arī patriotiskie simboli nespēlē lielu lomu attiecībā uz šo respondentu zemapziņu un emocijām.
5. Kursa darba autors izdara pieņēmumu, ka visefektīvāk šo eksperimentu būtu bijis veikt gan 11. novembrī, Lāčplēša dienas pasākumu laikā, kur būtu sastopami cilvēki, kam gan šie svētki, gan valsts karogs ir daudz būtiskāki kā tiem, kas bija sastopami Vecrīgas ielās vasaras laikā. Tas pats attiecas arī uz Uzvaras dienu un šo svētku apmeklētajiem.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Praiminga efekts mārketingā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/811767

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register