Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā

     

    Research Papers30 Pedagogy

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741915
 
Evaluation:
Published: 13.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJAS RAKSTUROJUMS    5
2.  SKOLĒNU RAKSTUROJUMS    7
3.  PRAKTISKAIS DARBS AR SKOLĒNIEM    11
  KOPSAVILKUMS    28
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    30
Extract

KOPSAVILKUMS
Secinājumi
1. Radošas darbības sekmēšanā ir nozīmīgas vecumposmu attīstības likumsakarības.
Pētījuma gaitā pierādījās hipotēze, ka, ja skolotājs mācību aktivitāšu plānošanas gaitā, ievēro skolēnu vecumposma attīstības likumsakarības, skolēni veiksmīgāk spēj tikt galā ar aktivitāti, uzdevumiem, radoša darbība noris sekmīgāk. Domājot par uzdevumu atlasi vizuālās mākslas mācību stundām, skolotājam jāņem vērā, tas, ka jaunākajā skolas vecumā, lielākā daļa skolēnu vadās pēc iemācītiem etaloniem, domāšanas operācijas iespējamas tikai par reāliem objektiem, situācijām un notikumiem, vai tādiem, ko spēj iztēloties . Veicot pētījuma pirmo vizuālās mākslas aktivitāti, skolotāja tīšuprāt to veidoja ļoti abstraktu, kas nenorādīja uz konkrētām lietām vai objektiem, un līdz ar to pirmās aktivitātes rezultāti, salīdzinājumā ar otro aktivitāti, kurā skolēniem bija jāpilnveido savas skolas mugursomas, bija pārsteigumu pilni. Lielākā daļa bija neizpratnē par to, kas jāzīmē un tā arī neko konkrētu neuzzīmēja.
2. Skolotāja piedāvātajām aktivitātēm jābūt skolēniem personīgi nozīmīgām. Realizējot otro pētījumā iekļauto uzdevumu, apstiprinājās hipotēze, ka radoša darbība vizuālās mākslas mācību stundās, būs sekmīgāka, ja tiks ņemtas vērā skolēnu vajadzības, intereses un pieredze, jo no tā būs atkarīgs, cik veiksmīgi skolēni tiks galā ar uzdevumiem, ar kādu ieinteresētību viņi pievērsīsies jaunu problēmsituāciju risināšanai un kāds būs gala rezultāts. Jo personīgi nozīmīgāks uzdevuma temats, jo lielāks personiskais ieguldījums.
3. Skolotājam jāiedrošina skolēni patstāvīgai darbībai. Autoraprāt, gadījumā, ja pedagogs veicinās un atbalstīs skolēnu patstāvīgu darbību, skolēni vairāk paļausies paši uz savām spējām, nebaidīsies realizēt savas idejas un plānus, vairoties no negatīvas kritikas. Gadījumos, kad skolēni izrāda nepārliecinātību par savām spējam, pedagogam jābūt īpaši atbalstošam. Pētījumā gaitā pierādījies, ka ilgstoši iedrošinājumi un uzslavas mācību gada garumā, ir pamudinājuši dažus no skolēniem nebaidīties no neizdošanās un ir devuši iespēju priecāties par darba procesu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1387519
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register