Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:513119
 
Evaluation:
Published: 02.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Reklāmas būtība    8
1.1.  Reklāmas mērķi un veidi    10
1.2.  Reklāmas iedarbība uz patērētāju un cilvēka emocijām    13
1.3.  Cilvēka vajadzību piramīda    17
1.4.  Reklāmas paņemieni uzmanības piesaistei    18
1.5.  Reklāmas efektivitātes vertējums    19
2.  Par nakts klubu „Yes”    21
2.1.  Nakts kluba „Yes” reklāmas analīze    21
2.2.  Anketēšanas rezultāti un analīze    23
3.  Nakts kluba „Yes” reklāmas tekstu analīze un veidošana    28
3.1.  Nakts kluba „Yes” reklāmas tekstu analīze plašsaziņas līdzekļos    29
3.2.  Nakts kluba „Yes” reklāmas tekstu analīze afišās    30
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Pielikumi    37
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Rakstot darbu es uzzināju daudz jauna par reklāmu un tas iedarbību uz patērētāju. Reklāma palīdz pārdot preces. Tā atgadinā, informē un pārliecinā. Mūsdienās neviena veiksmīga firma nevar pastāvēt bez reklāmas. Mēs sastopamies ar to visur: transportā, uz ielas, lasot presi, skatoties televizoru un tā tālāk.
Reklāmai ir vairāki mērķi. Reklāmas ziņojumus var iedalīt vairākās kategorijās: pēc iedarbības uz pircēju, pēc izteiksmes veida, pēc galvenajiem mērķiem un uzdevumiem, pēc iespējamās atgriezeniskās saites ar reklāmas patērētāju.
Reklāma ir cieši saistīta ar psiholoģiju. Reklāma var ietekmēt cilvēku psihiskos procesus un īpašības. Tāpēc reklāmas veidotājiem ir svarīgi zināt savu mērķa grupu un intereses, vajadzības un grupas locekļu nostāju, lai būtu iespējams realizēt reklāmas plānveida ietekmi, izmantojot psiholoģijas zināšanas.
Reklāma bieži iedarbojas uz mūsu emocijām, jo tās ir grūti kontrolēt. Jebkuras stipras emocijas labvēlīgi sekmē informācijas iegaumēšanu. Un reklāmu, kas izsauca smieklus, cilvēks atcerēsies tik pat labi kā reklāmu, kas izsauca bailes.
Pozitīva reklāmas uztvere saistīta ar motivāciju. Motīvi ir rīcību virzošais spēks. Cilvēkiem ir jāizjūt, ka tieši reklamējama prece viņam ir vajadzīga, ja tas notiks, tad rezultātā viņš kļūs par pircēju. Amerikāņu psihologam Abrahamam Maslovam izdevās diferencēt un izkārtot piramīdā cilvēka vajadzības.
Bieži vien, lai piesaistītu uzmanību un izraisītu interesi, reklāmā izmanto seksuālus motīvus.
Reklāmā bieži izmanto īpašus paņēmienus, lai piesaistītu patērētāja uzmanību. Tie var būt: vārdu spēle, stopperi, apgriezti kājām gaisā maketi, reklāma, kas kustās, „Pēdējais gabaliņš” un tā tālāk.
Naktskluba „Yes” reklāma iedarbojas uz cilvēku emocijām. Tā izraisa interesi, jo izmanto seksuālus motīvus, piemēram, kailas miesas ieviešana. Kā arī šīs klubs, lai piesaistītu patērētāju uzmanību, izmanto apgrieztu kājām gaisā tekstu paņēmienu.
Šī kluba reklāmu var uzskatīt par efektīvu, jo 95% no uzņēmuma mērķa auditorijas ir redzējuši to, vairākumu no mērķauditorijas reklāma piesaista, 69% no mērķaditorijas šī reklāma ir motivējusi apmeklēt kādu no pasākumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register