Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:791529
 
Evaluation:
Published: 12.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Vispārējs Latvijas restorānu raksturojums    5
3.  SIA Mohito restorāna Čīīzbar koncepcijas raksturojums    7
3.1.  Restorāna izvietojums    7
3.2.  Uzņēmuma darba laiks    7
3.3.  Pakalpojumu piedāvājums    8
3.4.  Apkalpošanas manieres un sēdvietu skaits    8
3.5.  Restorāna Čīīzbar galvenie plusi    8
3.6.  Restorāna Čīīzbar galvenie mīnusi    9
3.7.  Funkcionālā organizācijas struktūra    9
3.8.  Čīīzbar peļņa un zaudējumi    10
3.9.  Restorāna apgrozījums    11
3.10.  Čīīzbar galvenie konkurenti    12
3.11.  Konkurentu analīze    14
3.12.  Konkurentu stipro un vājo pušu analīze pēc svarīgākajiem kritērijiem    15
4.  Restorāna „Čīīzbar”analīze    16
4.1.  Čīīzbar SVID (SWOT) analīze    16
4.2.  Uzņēmuma mārketings    17
4.3.  Mārketinga plāns    17
4.4.  Atlaides restorānā Čīīzbar    18
4.5.  Uzņēmuma reklāmas izveide    19
4.6.  Reklāmas plānojums 2008.gadam    19
5.  Kavējošie un veicinošie faktori restorānu biznesā    21
6.  Nobeigums    22
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Ir vēl viena spēcīga problēma, kas traucē sabiedriskās ēdināšanas iestāžu tīkla attīstību: sabiedrībā trūkst kolektīvas laika pavadīšanas tradīciju, kādas ir Eiropā. Ja tur cilvēkiem ir paradums vakaros pasēdēt krodziņā, alus bārā, kafejnīcā vai pat restorānā, tad cilvēki Latvijā ir galvenokārt individuālisti, izrīkojoties ar savu brīvo laiku. Kafejnīcu un restorānu īpašnieki jau ir pieraduši, ka uz pilnīgi piepildītām telpām var cerēt galvenokārt brīvdienu laikā vai arī kādu svētku svinēšanas laikā. Parastajos darba dienu vakaros pieprasījums pēc kafejnīcu un restorānu pakalpojumiem ir bieži vien pat mazāks par vidējo

6 Nobeigums
Pateicoties, šī kursa darba tēmas izvēlei, man beidzot bija laiks iedziļināties mana uzņēmuma restorāna Čīīzbar darbības analīzē un konkurentu izpētē. Ikdienas steigā, pat pats strādājot savā restorānā, tu nepamani ļoti daudz lietas, kurām vajadzētu pievērst uzmanību. Uzņēmējdarbības veikšana Latvijā uz šo brīdi ir ļoti apgrūtināta. Daudzie likumi, kas jāpārkāpj, lai uzņēmums varētu izdzīvot. Un tā pat nav konkurences cīņa, bet cīņa ar valsts institūcijām un valsts vadītāju pieņemtiem muļķīgiem likumiem. Es bāros un restorānos esmu nostrādājis jau 13 gadus, un nu jau 3 gadus mums ir savs restorāns, bet tagad paskatoties uz grūtībām ar kādām tev jāsastopas katru dienu, jāsāk domāt vai vispār šajos laikos ir jēga ņemt kredītus un ieguldīt ēdināšanas biznesā
Izvērtējot restorāna apgrozījumus es varu secināt, ka mūsu restorāns attīstās pareizā virzienā, un nākotnē restorāns varētu nest ļoti labu peļņu. Vienīgi šeit piebilstams, ka tu restorānā nestrādā viens, bet vesela komanda. Restorāna panākumi visvairāk ir atkarīgi no pozitīvas gaisotnes uzņēmumā un no katra uzņēmuma darbinieka ieguldījuma.
Katrā ziņā atliek vienīgi cerēt, ka valsts vadītāji nākotnē tomēr vairāk atbalstīs mazos un vidējos, vietējos uzņēmumus, jo tieši no viņu veiksmes biznesā ir atkarīga valsts pozitīva izaugsme.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register