Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569352
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Slēptā reklāma televīzijā    1
1.  IEVADS    3
2.  CENTIS ŪBELE KĀ SLĒPTĀ REKLĀMA    3
2.1.  Kas ir Centis Ūbele?    3
2.2.  Sponsorēšana un slēptā reklāma    4
2.3.  Centis Ūbele šovā „Zvaigžņu lietus 2”    5
2.4.  Citi fiksētie reklāmas pārkāpumi šovā „Zvaigžņu lietus 2”    8
3.  NOBEIGUMS    8
  LITERATŪRAS SARAKSTS    9
Extract

3 NOBEIGUMS
Darba mērķis bija noskaidrot vai Centa Ūbeles parādīšanās šovā „Zvaigžņu lietus
2” var tikt klasificēta kā slēptā reklāma no tiesisko aspektu puses, kas tika arī sasniegts.
Balstoties veiktajā analīzē iespējams izdarīt vairākus secinājumus.
1. Šovā „Zvaigžņu lietus 2” tiek pielietoti slēptās reklāmas paņēmieni.
2. Centa Ūbeles dalība šovā vispār var tikt klasificēta kā slēptā reklāma, tomēr visas
fiksētās epizodes visticamāk nebūtu iespējams identificēt kā likuma pārkāpumus, par
kuriem iespējams sodīt gan reklāmdevēju, gan raidorganizāciju.
3. Par konstatētajiem pārkāpumiem gan raidorganizācijai, gan reklāmas devējam būtu
jāsaņem sods pēc Radio un televīzijas likuma 20.panta „Par likuma prasībām
neatbilstošas vai aizliegtas reklāmas vai televeikala izplatīšanu atbild gan reklāmas
devējs, gan raidorganizācija” (Radio un televīzijas likums, 20.pants, 1995).
4. Ņemot vērā to, ka slēptā reklāma turpinās konstanti vairākos raidījumos pēc kārtas,
nākas secināt, ka Latvijā ir nepilnīgi kontroles mehānismi slēptās reklāmas
novēršanai, jo slēptās reklāmas gadījumi netiek sodīti vai gluži vienkārši sodi ir
pārāk nenozīmīgi uzņēmējiem.
5. Šovā „Zvaigžņu lietus 2” konstatēti vēl citi slēptās reklāmas gadījumi.
Domājot par labo praksi, gan raidorganizācijai, gan reklāmdevējiem būtu,
pirmkārt, jāpārdomā šādas slēptās reklāmas ētiskie apsvērumi. Kā jau darbā minēts, slēptā
reklāma var tikt klasificēta kā manipulācija, kas nesaskan ar ētiskas uzņēmējdarbības
principiem. Turklāt redakcionālā materiāla un reklāmas skaidra nenodalīšana ilgtermiņā
var kaitēt gan raidorganizācijas, gan reklāmdevēja interesēm, jo tā var iedragāt patērētāju
uzticēšanos abām pusēm (Forbrug)

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1327414
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register