Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Tiešās atbildes reakcijas reklāma televīzijā-
Tiešās atbildes reakcijas reklāma televīzijā
Evaluated!Research Papers18 Marketing, Advertising, Business, Journalism
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Tiešās atbildes reakcijas reklāma | 3 |
2. | Televīzijas pielietošana tiešajā mārketingā | 4 |
2.1. | Tiešā mārketinga televīzijā radošās priekšrocības | 5 |
2.2. | Tiešā mārketinga televīzijā radošie trūkumi | 6 |
3. | Televīzijas iedalījums | 7 |
3.1. | Tīkla televīzija | 7 |
3.2. | Spot television | 7 |
3.3. | Kabeļtelevīzija | 8 |
3.4. | TV veikali | 8 |
3.5. | TV staciju izmantošanas tiešajā mārketingā priekšrocības un trūkumi | 9 |
4. | Tiešās atbildes reakcijas reklāmas televīzijā galvenie rādītāji | 11 |
4.1. | Mērķauditorijas tirgus vērtība | 11 |
4.2. | Reitingi | 11 |
4.3. | Reklāmas garums | 12 |
4.4. | Skatīšanās struktūra (viewing patterns) | 12 |
4.5. | TV raidījumu grafiks | 13 |
5. | Tiešās atbildes reakcijas reklāmas veidošana televīzijā | 16 |
Literatūras saraksts | 23 |
Tiešās atbildes reakcijas reklāma (direct response advertising) ir efektīva, kombinēta ar telemārketingu, tiešo pastu, internetu u.c. personiska pieeja klientam, kuras mērķis ir panākt tūlītēju atbildes reakciju no patērētāja. Tā tiecas savienot divus galvenos komunikācijas instrumentus: reklāmu un tiešo mārketingu.
Tiešās (atbildes) reakcijas reklāmai kurā ietverta TV, prese, radio, salīdzinājumā ar citām tiešā mārketinga kategorijām ir raksturīgi vislielākie izdevumi. Visievērojamākie izdevumi tiešās reakcijas reklāmas kategorijā ir nacionālajai presei, žurnāliem, kam seko televīzija un reģionālā prese, tad radio un āra/transporta reklāma. Vismazākie izdevumi nepieciešami reklāmai kinoteātros.
Uz medijiem balstīta tiešās atbildes reakcijas reklāma nav jauns medijs. Tas ir izvirzījies priekšgalā līdz ar tiešās reakcijas reklāmas televīzijā parādīšanos tirgū. Šī medija izaugsmes tempu vēl vairāk paātrināja sarežģītāka telemārketinga parādīšanās, kas radīja iespēju strādāt ar masu reakciju. [1., 91].
Tiešās atbildes reakcijas reklāmas integrācija ar telemārketinga iespējām kopumā pircējiem ir nodrošinājusi pievilcīgāku atbildes reakcijas mehānismu. Tā ir tūlītēja, vienkāršāka un bieži daudz personiskāka pieeja nekā alternatīvas. Arī reklamētāji šāda veidā var gūt labumu - šī reklāmas forma ir arī lieliska metode datu iegūšanai, kas nepieciešami datu bāžu radīšanai, kuras tiek izmantotas turpmākajās tiešā mārketinga kampaņās.
Tiešās atbildes reakcijas reklāmas TV attīstība sakrita ar līdzīgiem tiešās reakcijas reklāmas presē un radio attīstības tempiem. Šo attīstību tāpat veicināja arvien lielāka telemārketinga modernizācija, kas sekmēja efektīvu zvanīšanas funkciju vadīšanu.
Tiešās atbildes reakcijas reklāma attīstījusies arī virzības uz integrētām komunikācijas stratēģijām rezultātā. Turklāt, tāpat kā citi tiešā mārketinga instrumenti, tā ir ļoti efektīvs veids kā iegūt atbildes reakciju par komunikācijas ziņojuma iedarbību/pievilcību. Nav iespējams nodefinēt vienīgo pareizo pieeju tiešās atbildes reakcijas reklāmai; katrs gadījums un izmantotais medijs jāapskata atsevišķi. …
Tiešās atbildes reakcijas reklāma,Televīzijas pielietošana tiešajā mārketingā,Tiešā mārketinga televīzijā radošās priekšrocības,Tiešā mārketinga televīzijā radošie trūkumi,Televīzijas iedalījums,Tīkla televīzija,Spot television,Kabeļtelevīzija,V veikali,TV staciju izmantošanas tiešajā mārketingā priekšrocības un trūkumi,Tiešās atbildes reakcijas reklāmas televīzijā galvenie rādītāji,Mērķauditorijas tirgus vērtība,Reitingi,Reklāmas garums,Skatīšanās struktūra (viewing patterns),TV raidījumu grafiks,Tiešās atbildes reakcijas reklāmas veidošana televīzijā, Literatūras saraksts
-
Tiešās atbildes reakcijas reklāma televīzijā
Research Papers18 Marketing, Advertising, Business, Journalism
- Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni TV reklāmās (patērētāju attieksme pret tiem)
- Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Preses izdevumu reklāma
Research Papers for university30
-
Reklāma žurnālos un televīzijā. Patērētāju attieksme
Research Papers for university39
-
Politiskā reklāma, tās ietekme uz auditoriju
Research Papers for university29
Evaluated! -
Reklāma Latvijas masu medijos
Research Papers for university36
-
Reklāma un reklāmas līdzekļu izvēle nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA "Balsts"
Research Papers for university34
Evaluated!