-
Uzņēmuma tēla veidošana
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | UZŅĒMUMA NOSAUKUMS | 6 |
2. | UZŅĒMUMA PREČU ZĪME | 10 |
3. | MĀRKETINGA VIDE | 15 |
3.1. | MIKROVIDE | 16 |
3.1.1. | Firma | 16 |
3.1.2. | Piegādātāji | 18 |
3.1.3. | Klienti | 19 |
3.1.4. | Konkurenti | 21 |
3.1.5. | Kontaktauditorijas | 21 |
4. | REKLĀMA | 27 |
4.1. | REKLĀMA - līdzeklis uzņēmuma tēla veidošanā | 28 |
4.2. | Reklāmas veids – uzņēmuma tēla veidošanā | 32 |
5. | PROPAGANDA | 39 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 43 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 44 | |
PIELIKUMS | 47 | |
PREČU ZĪMES | 48 | |
INSTITUCIONĀLĀ REKLĀMA | 25 | |
KONKURĒJOŠĀ REKLĀMA | 25 | |
POZITĪVA PROPAGANDA | 25 | |
NEGATĪVA PROPAGANDA | 25 |
Par šo tēmu vēlos rakstīt, jo mūsdienās cilvēkiem ir svarīgi ne tikai uzņēmuma ražotās preces vai sniegtā pakalpojuma kvalitāte, cena, bet liela nozīme ir arī uzņēmuma tēlam sabiedrībā. Sabiedrībai ir svarīgi ar kādiem un cik godīgiem mērķiem uzņēmums sasniedz savus mērķus. Ikdienā mēs nesastopamies tieši ar uzņēmuma tēlu kā problēmu vai kā atsevišķu nozari, bet tā būtiski ietekmē uzņēmuma lēmumu pieņemšanu un uzņēmuma darbību. Iegādājoties produktus bieži vien “nospēlē” cik daudz un kā mēs pazīstam uzņēmumu, kas piedāvā produktu. Tādēļ uzņēmējiem ir jādomā kā viņa uzņēmums skan- pagastā, pilsētā, valstī, pasaulē.
Mans mērķis ko vēlos sasniegt rakstot šo kursa darbu ir:
noskaidrot, kādi faktori veido uzņēmuma tēlu;
kā uzņēmuma tēls ietekmē uzņēmuma attīstību un tā darbību;
cik svarīgs uzņēmuma tēls ir sabiedrībā.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus ir jāveic šādi uzdevumi:
jāstudē literatūra un iespējamie uzziņu avoti, kurā ir aprakstīta, aplūkota šī tēma;
jāapkopo informācija;
jāizdara secinājumi un priekšlikumi.
Katrs uzņēmējs dibinot uzņēmumu ne tikai domā kādu uzņēmējdarbības veidu veiks un kur, bet arī jāizdomā ir nosaukums pēc, kura atpazīs klienti, konkurenti un kurš būs reģistrēts arī komercreģistrā. Uzņēmuma izvēle ir svarīga arī, jo to izdzirdot nosaukumu rodas pirmās asociācijas un pirmie iespaidi par uzņēmumu, tādēļ nosaukumam ir liela nozīme uzņēmuma tēla veidošanā. Nosaukuma izvēli ierobežo LR “Komerclikums” 29.pants (komerclikumā uzņēmuma nosaukums ir definēts, ka FIRMA), kurā ir noteikti šādi ierobežojumi nosaukuma izveidē:
1)firmā nedrīkst ietvert maldinošas ziņas par komerctiesiskajā apgrozībā svarīgiem apstākļiem, it īpaši par komersanta vai komercdarbības veidu vai arī par komercdarbības apjomu;
2)firma nedrīkst būt pretrunā ar labiem tikumiem;
3)Ierobežojumus vārda “Latvija” un tā tulkojuma svešvalodās ietveršanai firmā nosaka Ministru kabinets;
4)ja firmā ietverts administratīvās teritorijas vai apdzīvotās vietas nosaukums, firma nedrīkst sakrist ar attiecīgās administratīvās teritorijas vai apdzīvotās vietas nosaukumu, izņemot viensētu nosaukumus;
5)firmā nedrīkst ietvert valsts vai pašvaldību institūciju (iestāžu) nosaukumus, kā arī vārdu “valsts” vai “pašvaldība”;
6)apzīmējumu, kas ir Latvijā aizsargājamas preču zīmes būtiska sastāvdaļa, firmā drīkst ietvert vienīgi tad, ja saņemta rakstveida atļauja no attiecīgā komersanta vai personas, kurai pieder preču zīme.…
Uzņēmuma tela veidišana-kā izveidot pozitīvu uzņēmuma tēlu, lai iegūtu jaunus klientus un saglabātu vecos klientus.Sastāv no šādām sadaļām:Nosaukums,preču zīme,Mikrovide,Reklāma, Propoganda
-
Uzņēmuma "Rimi Baltic"(Rimi Latvia) analīze
Research Papers2 Business, Marketing, Advertising, Economics
- Uzņēmuma tēla veidošana
-
Uzņēmuma tiešā vide
Research Papers3 Management, Business, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SWOT analīze kravu pārvadājumu uzņēmumā
Research Papers for secondary school10
-
Cenu politika tirdzniecības uzņēmumā
Research Papers for secondary school26
Evaluated! -
Uzņēmuma ”Elstern” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for secondary school22
Evaluated! -
Uzņēmuma mārketinga analīze
Research Papers for secondary school27
-
Cenu veidošanas politika uzņēmumā X
Research Papers for secondary school32