Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:282931
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma darbības efektivitāte un tās sasniegšanas būtiskākie elementi    7
1.1.  Psiholoģiskais mikroklimats    7
1.2.  Vadītāja darba stils kā pozitīva mikroklimata un uzņēmuma darbības efektivitātes nodrošinātājs    8
2.  SIA „Daily Service” darbības efektivitātes analīze    15
2.1.  Būtiskākie ekonomiskie rādītāji    16
2.2.  Psiholoģiskais mikroklimats un tā saistība ar darba efektivitāti    19
2.3.  Vadītāja darba stila analīze    25
3.  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Nobeigums    33
  Izmantotā literatūra    34
Extract

Specializētajā literatūrā – grāmatās, žurnālos, interneta resuros u.c. parasti tiek runāts par plānošanu, organizāciju, motivēšanu, bet par komunikatīvi – regulējošo un kontroles funkciju mazāk, kaut gan tieši šai funkcijai ir liela nozīme, jo tajā ietilpst psiholoģiskā klimata veidošana un atbalstīšana. Šodien nevienam nav noslēpums, ka psiholoģiskais klimats būtiski ietekmē darbinieku savstarpējās attiecības un līdz ar to arī viņu garastāvokli un galu galā – viņu darba rezultātus. Tādējādi būtisks darba efektivitāti ietekmējošs faktors ir tieši psiholoģiskais klimats uzņēmumā. Nelabvēlīga psiholoģiskā klimata gadījumā problēmas ir jāidentificē un jārisina jau sākuma posmā. Jebkurā uzņēmumā strādā dažādi cilvēki, dažādas personības un viņu savastarpējā saskarsme veido organizācijas psiholoģisko klimatu. Tas ietekmē tādus faktorus kā darbinieku motivāciju, piederības izjūtu un lojalitāti uzņēmumam vai struktūrvienībai. Psiholoģiskais mikroklimats uzņēmumā var stimulēt vai bremzēt uzņēmuma darbības procesus.
Liela nozīme uzņēmuma psiholoģiskā klimata veidošanā ir vadītājam un viņa darba stilam, kā tas ir pierādīts ar daudzu pētījumu palīdzību. Kā piemēram, autoritatīvs vadītāja darba stils veido negatīvu psiholoģisko mikroklimatu un demokrātiskais vadības stils sekmē pozitīvu.
Lai darbinieks strādātu ar pilnu atdevi, viņam jābūt ieinteresētam, kā arī skaidri jāsaprot, kas no viņa tiek gaidīts un kā to izpildīt. Ja darbinieks nav informēts par uzņēmumā notiekošo vai ir spiests strādāt ar vadītāju, kurš ir «garastāvokļa cilvēks» vai bieži maina savas domas, tas darba efektivitāti būtiski samazina.
Darba mērķis:
Noskaidrot vadītāja darba stilu un atrast tā saistību ar darba efektivitāti un psiholoģisko klimatu SIA „Daily Service”, kā arī izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus esošās situācijas uzlabošanai.
Darba uzdevumi:
1.Atlasīt un izanalizēt teorētisko literatūru par vadītāja darba stila saistību ar darba efektivitāti un psiholoģisko klimatu.
2.Izpētīt un izanalizēt uzņēmuma SIA „Daily Service” vadītāja darba stilu un atrast tā saistību ar psiholoģisko klimatu un darba efektivitāti.
3.Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus esošās situācijas uzlabošanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1130089
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register