Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vides analīzes metodes un to izmantošana uzņēmumā a/s "Rīgas Piena kombināts"

     Evaluated!

    Research Papers21 Economics

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:137208
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Analīzes teorētiskā daļa    5
1.1.1.  Ārējās vides analīze    5
1.1.2.  Konkurences vide    7
1.1.3.  Konkurences izmaiņas nozares attīstībā    9
1.1.4.  Nacionālā konkurētspējīgā priekšrocība    10
1.1.5.  Iekšējās vides analīze    11
1.1.6.  Vērtību ķēde un konkurētspējīgā priekšrocība    12
1.1.7.  Ieinteresēto grupu analīze    14
1.2.  Analīzes praktiskā daļa    15
1.2.1.  Uzņēmuma A/S „Rīgas piena kombināts” raksturojums    15
1.2.2.  Nozares, kurā darbojas uzņēmums a/s „Rīgas Piena Kombināts”    16
1.2.3.  A/S „Rīgas Piena Kombināts” Bostonas matrica    18
1.2.4.  General Electric modelis    19
1.2.5.  A/S „Rīgas Piena Kombināts” SVID analīze    21
2.  Projektu daļa    23
2.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    23
2.2.  A/S „Rīgas Piena Kombināts” ieinteresēto grupu metode    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Bibliogrāfiskais saraksts    29
  Pielikums    30
  Vēsture    30
Extract

Pieaugot vides faktoru izmaiņas ātrumam un palielinoties konkurencei, arvien lielāku lomu uzņēmumu darbībā ieņem stratēģiskā vadīšana. Stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kuru mērķis ir palīdzēt firmām un cilvēkiem veiksmīgi konkurēt savās sfērās. Tās uzdevums ir palīdzēt organizācijām sasniegt un izmantot savu konkurētspējīgo priekšrocību. Tā ļauj uzņēmumam ilgstoši un pastāvīgi gūt panākumus. Katrai organizācijai jāizveido sava unikāla stratēģija, lai iegūtu pārsvaru pār konkurentiem, ņemot vērā konkrēto situāciju nozarē, tirgū un pašā organizācijā.
Kursa darba mērķis ir aprakstīt pielietojamās vides analīzes metodes un to pielietošanu. Konkrētāk, apskatīt un izanalizēt šo metožu pielietojumu uzņēmumam a/s „Rīgas Piena Kombināts” (turpmāk tekstā – RPK) un salīdzināt ar citiem šīs nozares spēcīgiem konkurentiem.
Metodes var izmantot visdažādākās organizācijas, ieskaitot lielas korporācijas un mazus individuālus uzņēmumus, kā arī valsts institūcijas.
Lai pilnvērtīgāk varētu spriest par uzņēmuma attīstību tiek izmantotas dažādas metodes, piemēram, vispārējā konkurentu novērtēšanas metode, vērtību ķēdes metode, ieinteresēto grupu metode, Bostonas Konsultantu grupas matrica, General Electric modelis, SVID analīze, Portera modelis un statistisko datu analīze u.c.. Šīs metodes palīdz veidot priekšstatu par uzņēmuma iespējamo pozīciju tirgū. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1150691
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register