Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:359658
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  ZĪMOLA JĒDZIENS UZŅĒMEJDARBĪBAS ATTĪSTĪŠANĀ    5
1.1.  Zīmola definīcija    5
1.2.  Zīmola nozīmīgums uzņēmumā    7
1.3.  Zīmola veidošanās elementi    8
2.  ZĪMOLA “RIMI” VĒSTURE UN ATTĪSTĪBA    13
2.1.  Uzņēmuma “Rimi” darbības raksturojums    13
2.2.  Zīmola “Rimi” vēsture un attīstība    14
2.3.  Zīmola “Rimi” vērtības    16
2.4.  Zīmola “Rimi” raksturojums    16
3.  ZĪMOLA “RIMI” PRIEKŠROCĪBU UN TRŪKUMU ANALĪZE    19
3.1.  Zīmola “Rimi” priekšrocības un trūkumi    19
3.2.  Ieteikumi zīmola “Rimi” darbības uzlabošanai    23
  SECINĀJUMI    24
  PRIEKŠLIKUMI    26
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    27
  PIELIKUMI    28
Extract

SECINĀJUMI.
Šo darbu, autors izstrādāja vairāku iemeslu dēļ. Galvenokārt, lai autors gūtu plašākas un precīzākas zināšanas par zīmolu un zīmola veidošanos, kā arī, lai noskaidrotu, kādi varētu būt kāda zīmola priekšrocības un trūkumi. Izstrādājot šo darbu, darba autors nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Mūsdienās dēļ strauji notiekošajiem globalizācijas procesiem sabiedrība ar jēdzienu zīmols sastopas arvien biežāk un biežāk, tādēļ zīmola definīcija laika gājuma var būt manījusies. Mūsdienu digitālajā laikmetā ir atrodamas vairāk par 30 zīmolu definīcijām, kur katra definīcija interpretē zīmolu citādāk.
2. Zīmoli var būt dažādu veidu un apmēru – tie var būt specifiski un universāli, taustāmi un tikai apjaušami, globāli un nacionāli, dārgi un lēti, taču vairumā gadījumu to spēku rada ne tikai tas, kādi tie ir, bet arī – ko tie apzīmē
3. Zīmola veidošanās palīdz patērētājiem izveidot īpašu tēlu, kas ietver īpašības un īpašības, ko uzņēmuma īpašnieki vēlas, lai patērētāji būtu saistīti ar savu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem.
4. Zīmola veidošanās palīdz nodrošināt labu reputāciju. Cilvēki mēdz izvairīties no nonākšanas attiecībās ar citiem cilvēkiem, kuriem ir slikta reputācija. Tas pats attiecās arī uz zīmoliem. Ja produktam vai pakalpojumam ir slikta reputācijas, tad klients izvairās izvēlēties gadījuma produktu vai pakalpojumu.
5. Veiksmīga zīmola izgatavošana palīdzēs izvairīties no fokusa zaudēšanas. Spēcīgs iekšējais un ārējais zīmols palīdz uzņēmumam sasniegt stratēģiskos mērķus, neraugoties uz darbinieku un uzņēmuma vadītāja pieļautajām kļūdām
6. Pastāv vairāki element, kuri spēlē būtisku lomu zīmola veiksmīga izveidošanā, šie elementi ir šādi: zīmola vārds; sauklis; pozicionēšana; zīmola stāsts un emocionālā robeža; dizains – krāsa, logo, simboli; cena; iekšējā zīmola veidošana.
7. Uzņēmums “Rimi” ir ļoti veiksmīgs un atpazīstams netikai Latvijā, bet gan Baltijā un pat Skandināvijā. Uzņēmumam ļoti svarīgi ir rūpes par vidi, veselīgu dzīves veidu, kopienas uzlabošanu, par kvalitāti, kā arī rūpējas par to, lai uzņēmuma valdītu vienlīdzība.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register