Līdz ar to, ka ir vairāki kanāli, lai izsūtītu informāciju uzņēmumā, ir jāizvēlas katram nolūkam visefektīvākais instruments, kur piemēram svarīga formālā informācija tiek sūtīta e-pastos, dienas ziņas tiek ievietotas ziņojumu tāfelēs utt. Kanālus ir jāizvēlas saskaņā ar svarīguma faktoru, ātruma faktoru un darba ētikas faktoru, piemēram, uzņēmums grib izlaist darbinieku – droši vien e-pasts vai saliedēšanas pasākums nav labākais kanāls tādam nolūkam, tomēr ir situācijas, kur komunikācijas var tiek veikta caur vairākiem kanāliem un tie tikai papildina viens otru savā starpā, veidojot lielāku iespēju, ka informācija tiek iegūta. Kanālu izvēle bieži notiek arī balstoties uz komunikācijas veidu – formālā vai neformālā komunikācija, jo katram uzņēmumam un darbiniekam ir jāprot atšķirt, kad komunikācija ir jāveic formāli vai neformāli. Formāla komunikācija ir veids, kad tiek sūtīta oficiālā ziņa, izmantojot tai piemēroto valodu, stilu un noformējumu. Šāda komunikācija bieži ir saistīta ar uzņēmuma mērķu un uzdevumu sasniegšanu vai arī kādas situācijas risināšanu, piemēram, informācija par to, ka būs atlaisti vairāki darbinieki ir jānodod tikai formāli, uzrakstot atbilstošu e-pastu vai uzstādot ar runu, kur katram komunikācijas objektam būtu sapratne par paziņojuma svarīgumu. Neformāla komunikācija, savukārt, ir svarīgs process uzņēmuma gara dibināšanai un darba ražīguma palielināšanai, jo formālā komunikācija prasa gan speciālās zināšanas formālas komunikācijas jomā, gan arī laiku, lai ģenerētu formāla stila paredzēto ziņu. Labs piemērs ir būvniecības joma, kura ir zināma ar lāmu vārdu izmantošanu darba procesā, tomēr tieši pateicoties tās vienkāršības un saprātības, tā pozitīvi ietekmē darba procesu.…