Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,87 (18%)
Discounted price*:
17,61
Purchase
Add to Wish List
ID number:250795
Evaluation:
Published: 24.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 108 units
References: Not used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Lēmumu pieņemšanas procesa raksturojums    11
1.1.  Lēmumu pieņemšanas procesa aspekti un komponentes    11
1.2.  Vadītāju lēmumu pieņemšanas procesa aspekti    16
2.  Uzņēmuma vadītāja lēmumu pieņemšanas procesu ietekmējošie faktori    26
3.  Kultūrvides nozīme vadītāju lēmumu pieņemšanā    34
4.  Empīriskā pētījuma par uzņēmumu vadītāju lēmumu pieņemšanu rezultātu analīze    39
4.1.  Pētījuma metodoloģija    39
4.2.  Interviju analīze    42
4.3.  Aptaujas rezultātu analīze    44
  Secinājumi    71
  Pielikumi    83
Extract

Secinājumi
Atbildot uz pētījuma jautājumu: kādas ir vadītāja lēmumu pieņemšanas procesa faktoru: racionālie, iracionālie, iekšējie, ārējie – novērtējuma sakarības ar valsti, kurā uzņēmums darbojas? – secināts, ka sakarības ir starp ārējo ekonomisko, politisko un sociālo faktoru ietekmes lēmumu pieņemšanā novērtējumu – dažādu valstu uzņēmumu vadītāji atšķirīgi vērtē ārējo faktoru ietekmi;; sevišķi būtiskas ir atšķirības (p<,01) pretmonopola politikas efektivitātes, tirdzniecības barjeru izplatības, ārvalstu īpašnieku izplatības, muitas procedūru ietekmes uzņēmumu vadītāju lēmumu pieņemšanā novērtējumā.
Atšķirības nosaka arī uzņēmumu iekšējie faktori: uzņēmuma darbības ilgums, uzņēmuma pamatdarbības veids;; vadītāju iekšējie subjektīvie faktori: intuīcijas kā iracionāla faktora nozīmes lēmumu pieņemšanā novērtējums, lēmumu pieņemšanas racionālo veidu novērtējums.
Secināts, ka ārējo ekonomisko, politisko un sociālo faktoru ietekmes lēmumu pieņemšanā novērtējumā nozīmīgi ir uzņēmumu vadītāju individuālie subjektīvie faktori, kas ir saistīti ar lēmumu pieņemšanu, par ko liecina rezultātu salīdzinājums - aptaujas dalībnieku uzskati dažādās valstīs par faktoru ietekmi lēmumu pieņemšanā atšķiras no
Globālā konkurētspējas ziņojuma objektīviem datiem par šiem faktoriem.
Secināts, ka kopumā, neizdalot kultūrvides faktoru „uzņēmuma darbības valsts” nozīmīgi uzņēmumu vadītāju individuālie subjektīvie faktori, kas ir saistīti ar ārējo ekonomisko, politisko un sociālo faktoru ietekmes lēmumu pieņemšanā novērtējumu, ir
vadītāju pieredzes ilgums uzņēmumu vadīšanā;; ierobežotā racionalitāte, kas izpaužas lēmumu
pieņemšanas veidu novērtējumos;; attieksme pret risku;; rīcība situācijā, ja pieņemtais lēmums
nav devis plānoto rezultātu; neprecīzi un neracionāli pieņemtu lēmumu cēloņu skaidrojumu; uzskati par intuīcijas kā iracionāla faktora nozīmi lēmumu pieņemšanā.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,04 €
Work pack Nr. 1372665
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma vadītāja lēmumu pieņemšanas procesa un kultūrvides sakarības”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/250795

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register