Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:257281
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Brends jeb zīmols ir priekšstats cilvēku prātos. Brenda nosaukums un logo ir tikai priekšstata radīšanas instruments. Brendings palīdz pārdot produktu pakalpojumu, jo tas ietver dažādas komunikācijas, lai rastos fokusēts, skaidrs un drošs priekšstats. Ar brendingu ir iespējams apsteigt konkurentus un iegūt spēcīgu pozīciju tirgū. Brendinga uzdevums ir veidot priekšstatu, kuru cilvēks pamana, saprot, iegaumē. Brendings rada, veido un maina uztveri par produktu.
Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām - pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku - ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.
Zīmoli var būt globāli, reģionāli un vietēji. Apzinoties kvalitāti un statusu jeb stāvokli, globālam zīmolam jābūt saskaņotam visā pasaulē, tam jābūt vienotam, ar vienādu nozīmi. Lai sasniegtu globālu statusu, zīmola nosaukumam, izskatam, iepakojumam, izplatībai, cenai un komunikācijai globālā mērogā ir jābūt vienādai. Dēļ kultūru atšķirībām un interpretācijas dažādās valstīs, lai zīmols būtu globāls, ir nepieciešama standartizācija. Globāli zīmoli ir pieprasīti ikvienā tirgū atbilstoši noteiktiem segmentiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register