Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:857455
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Secinājumi.
• Fokusgrupu diskusiju vēsture nav konkrēti nosakāma, daži autori uzskata, ka šī metodes attīstība ir datējama ar 20. gadsimta vidus posmu., citi, ka šī metodes pirmā izmantošana meklējama jau 20. gadsimta sākumā.
• Fokusgrupu diskusijās var pielietot gan strukturētās, gan daļēji strukturētās, kā arī nestrukturētās un padziļinātās interviju metodes.
• Nevisas cilvēku „grupu” sarunas var saukt par fokusgrupām.
• Fokusgrupa sastāv no diviem elementiem – respondentiem – cilvēkiem, kuri atbild uz jautājumiem un izsaka viedokli un moderatora – cilvēka, kurš vada diskusiju un uzdod jautājumus.
• Fokusgrupas kļuva par nozīmīgu pētījuma metodi, pateicoties mārketinga pētījumiem.
• Fokusgrupas mārketinga pētījumos var izmantot, lai:
• Radītu hipotēzes
• Izpētītu viedokļus, attieksmes un īpašības
• Testēt jaunas produktu idejas
• Novērtētu produkta reklāmu.
• Identificētu un testētu apšaubāmus (questionnaire) produktus.

Nobeigums.
Darbā apskatīta fokusgrupu attīstības vēsture, kā arī galvenie elementi, tāpat, apskatīta arī fokusgrupu pielietošana mārketinga pētījumos, tā tikusi ilustrēta ar konkrētiem piemēriem.
Darbā tika pielietotu vairāku autoru darbi – tie bija gan akadēmiskie rakstnieki, gan mārketinga un reklāmas speciālisti un žurnālisti, kas specializējušies mārketingā.
Darba veikšanā tika izvēlētie gan drukātie, gan interneta materiāli.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register