Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:849322
 
Evaluation:
Published: 11.06.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopējā komunikācijas stratēģija    3
  Misijas formulējums    3
  Mārketinga plāns    3
  Pašreizējās situācijas analīze    3
  Mērķi    4
  Mārketinga stratēģija    4
  Dotā brīža vērtējums    4
  Zīmolveidība    4
  Kas ir zīmols?    4
  Fitnesa kluba „Fitland” zīmols jeb logotips    5
  Zīmola variācijas    5
  Komunikācijas kritēriji    5
  Segmentācija    5
  Pozicionēšana    6
  Koncepcija    6
  Kampaņa    6
  Vienība    6
  Komunikācijas plāns    7
  Mērķi    7
  Mērķu grupa    7
  Masu mediju saziņas līdzekļi    7
  Vēstījums    7
  Darba grafiks    7
  Budžets    8
  Izvērtējums    9
  Nobeigums un secinājumi    9
  Atsauces    10
Extract

Nobeigums un secinājumi
Kopumā uzņēmumam ir liels potenciāls augt un attīstīties. Tas veicina cilvēkus nodarboties ar veselīgu dzīvesveidu un aktīvām nodarbībām, kas ir ļoti nepieciešamas mūsdienu sabiedrībai, īpaši cilvēkiem ar lieko svaru un bērniem augošā vecumā. Uzņēmumam ir liels piedāvājuma klāsts, kas ļauj cilvēkiem izvēlēties sev vispiemērotāko variantu atpūtai ar ģimeni vai vienatnē. Tāpēc ir lielāka iespēja, ka cilvēkiem, kuriem nepatiks kāds no dotajiem piedāvājumiem, varēs izvēlēties sev piemērotāko tajā pašā uzņēmumā, nevis doties uz citu. Klientiem ir iespēja izmantot profesionālu aprīkojumu, kas nodrošina vislabāko komfortu. Šī uzņēmuma apmeklējums padarīs jebkura ikdienu labāku un ļaus smelties enerģiju no pozitīvās atmosfēras un kvalitatīvās apkalpošanas. Izvietojot pēc iespējas vairāk reklāmas, uzņēmums piesaistīs vairāk klientus un gūs lielāku peļņu. Sadarbība ar bodibildinga un bodifitnesa federācijām vairos atpazīstamību. Televīzijā ievietotā reklāma piesaistīs ne tikai klientus no Jelgavas, bet arī caurbraucējus no citām pilsētām. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1366679
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register