Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:539765
 
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Produkta tirgus pozīcija un tās nostiprināšana   
2.1.  Produkta, produkta tirgus pozīcijas un tās nostiprināšanas raksturojums   
2.2.  Produkta tirgus pozīcijas noteikšana   
2.3.  Produkta tirgus pozīcijas nostiprināšanas stratēģijas - konkurētspējīgas priekšrocības noteikšana un tās ilgtspēja   
3.  Konkurence   
3.1.  Konkurences vide   
3.2.  Konkurentu raksturojums   
3.3.  Konkurences analīze   
4.  Produkta tirgus pozīcijas novērtēšana   
5.  Jogurtu tirgus analīze Latvijā   
5.1.  Uzņēmumu „Campina” un „Danone” produktu tirgus pozīcijas analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Literatūras saraksts   
Extract

Mūsdienu brīvās tirgus ekonomikas apstākļos pastāv asa cīņa par patērētāju. Kā panākt, lai patērētājs izvēlētos tieši konkrētā uzņēmuma piedāvāto produktu vai pakalpojumu – kādu mārketinga stratēģiju izvēlēties? Šis jautajums ir būtisks un nepārprotami ļoti uztrauc ikvienu uzņēmēju, kurš vēlas sekmīgi darboties mērķa tirgū un veiksmīgi gūt peļņu no saimnieciskās darbības. Šajā darbā ir izklāstīts, kā jāveic produkta tirgus pozīcijas nostriprināšana, ņemot vērā patērētāju vēlmes – uzskatus, intereses, emocijas un uztveri, kā arī pastāvošo konkurences vidi.
Darba priekšmets. Produkta tirgus pozīcija – vieta, ko uzņēmuma produkts vai piedāvātie pakalpojumi konkurences mērķa tirgū un potenciālo patērētāju uztverē, salīdzinot ar konkurentu piedāvājumu.
Darba objekts. Patērētāji – cilvēki, kuri iegādajas uzņēmuma piedāvātos produktus vai pakalpojumus.
Darba mērķis. Izpētīt dažādu mārketinga autoru darbus par produkta tirgus pozīciju un konkurenci, atrast kopsakarības starp teorētiskām atziņām un praktisku uzņēmuma saimniecisko darbību.
Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi.
izpētīt dažādu mārketinga autoru darbus par produkta tirgus pozīciju un tās nostiprināšanas stratēģijām, izpētīt konkurences vidi;
izanalizēt pašreizējo uzņēmuma stavokli un produkta tirgus pozīciju, ņemot verā iekšējos un ārējos faktorus;
pamatojoties uz doto literatūru, izdarīt secinājumus un atrast kopīgu saikni starp teoriju un praksi, lai nostiprinātu produkta tirgus pozīciju, īstenojot mārketinga pasākumus un izmantot piemerotāko mārketinga stratēģiju, kas ietekmētu turpmāko patērētāju rīcību un uztveri.
Darba metodoloģiskā bāze. Darbā tiks izmantoti gan ārzemju mārketinga aurotu darbi,
gan zināmu latviešu autoru darbi.
Izmantotās pētīšanas metodes un paņēmieni. Darba pamatā – ekonomiskās analīzes metode.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register