Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:813714
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mērķis un uzdevumi.
Mērķis:
Šī kursa darba mērķis ir izpētīt SIA Later LTD ražotnes mārketinga vidi, konkurences nozīmīgumu un ietekmes iespējas šajā nozarē, tā rezultātā izdarīt secinājumus par uzņēmuma stāvokli tirgū, potenciālajām iespējām un draudiem, kā arī izstrādāt stratēģiju un turpmākās darbības plānus tuvākajā nākotnē.
Uzdevumi:
Veikt mikro un makro vides analīzi, pamatojoties uz statistikas datiem un ekonomiskajiem rādītājiem;
Veikt konkurences analīzi ar vispārējās konkurentu novērtēšanas metodi, Bostonas Konsultantu grupas matricas un General Electric modeļa palīdzību;
Apjaust uzņēmuma iespējas, draudus, spēkus un vājumu , veicot SVID analīzi;
Veikt potenciālo patērētāju segmentēšanu un mērķa tirgus noteikšanu.
Noteikt uzņēmuma ‘veiksmes atslēgu’.
SIA Later LTD darbības apraksts.
SIA Later LTD darbojas sabiedriskās ēdināšanas jomā jau 15 gadus. 1993. gadā tiek dibināta SIA Later LTD ar mērķi radīt Latvijas sabiedriskās ēdināšanas nozarē jaunu uzņēmumu tipu  - Itālijas, Amerikas un Kanādas tradīcijām un līmenim atbilstošas picas un to baudīšanas vietas - dzīvespriecīgas un krāsainas picērijas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register