Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:751215
 
Evaluation:
Published: 03.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 45 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  KLIENTU APKALPOŠANAS KVALITĀTES VADĪBAS PAMATI    8
1.1.  Visaptverošās kvalitātes vadības būtība, mērķi un uzdevumi    8
1.2.  Apkalpošanas kvalitātes vadības būtība    10
1.2.1.  Kvalitātes standartu būtība    11
1.2.2.  EFQM modelis    13
1.2.3.  Kvalitātes mērīšanas metodes    16
1.3.  Patērētāju apmierinātības novērtēšana    18
1.3.1.  Organizācijas orientācija uz patērētāju    18
1.3.2.  Patērētāju apmierinātības novērtēšanas loma un uzdevumi    19
1.3.3.  Metodes datu vākšanai par patērētāju vēlmēm    19
1.3.4.  Klientu apkalpošanas loma loģistikas procesos    20
1.4.  Pētījuma metodoloģija    24
2.  UZŅĒMUMA RELAT – K SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS ANALĪZE LAIKA POSMĀ NO 2014. – 2017. GADAM    26
2.1.  Uzņēmuma dibināšana un tā darbība    26
2.2.  RELAT-K SIA klientu apkalpošanas kvalitātes loģistikas procesos izvērtējums    35
2.3.  RELAT-K SIA kvalitātes vadības sistēmas dokumentācijas analīze    40
3.  UZŅĒMUMA RELAT – K KLIENTU APKALPOŠANAS KVALITĀTES NOVĒRTĒJUMS UN IETEIKUMI TĀS PILNVEIDOŠANAI    42
3.1.  Uzņēmuma RELAT-K klientu apkalpošanas kvalitātes novērtējums    42
3.2.  Ieteikumi uzņēmuma RELAT-K klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanai    48
  SECINĀJUMI    57
  PRIEKŠLIKUMI    58
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    60
  PIELIKUMI    64
Extract

Pēdējās desmitgadēs konkurence piedāvāto preču un pakalpojumu tirgū ir ļoti augsta un turpina pieaugt. Veiksmīga biznesa vadīšanai uzņēmējam skaidri jāredz un jāsaprot, ko sagaida gala patērētāji, un uzņēmuma attīstība jāvirza tā, lai patērētāju vajadzības tiktu maksimāli apmierinātas. Katram uzņēmumam zaudēt klientus ir ne tikai nepatīkami, bet arī dārgi, jo jaunu klientu piesaistīšana izmaksā vairāk nekā esošo noturēšana. Tas stimulē organizāciju vadītājus meklēt veidus, kā pilnveidot kvalitātes vadības sistēmu un paaugstināt apkalpošanas kultūru.
Mūsdienu klienti ir ļoti labi informēti un zina, kādu servisu vēlas saņemt. Pētījumi pierāda, ka 86% klientu, kas pārtrauc sadarbību ar uzņēmumu, dara to negatīvās pieredzes dēļ, kurā galvenais neapmierinātības iemesls ir apkalpošanas kvalitāte. Neapmierināts klients par sliktu apkalpošanu pastāstīs vēl vismaz 9–13 cilvēkiem, no kuriem 13% par to pastāstīs vairāk nekā 20 cilvēkiem. Ja klients ir aktīvs sociālo tīklu izmantotājs, tad informācija sasniegs vēl lielāku auditoriju. Jāņem vērā arī fakts, ka lielākā daļa klientu savu neapmierinātību vienkārši noklusē. (Zarāns, 2015)
Šodienas uzņēmumiem nepietiek nodarboties tikai ar mārketingu, jāveic ieguldījumi savu klientu apkalpošanas kvalitātes vadībā. Ir svarīgi saprast klienta situāciju un vajadzības, lai spētu atbilstoši reaģēt un piedāvāt labāko risinājumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1397118
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register