Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:194216
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sponsorēšanas būtība    4
2.  Sponsorēšanas izmantošana mērķu sasniegšanai    8
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
  Pielikums    14
Extract

Secinājumi
• Sponsorēšana ir sabiedrisko attiecību veids ar nolūku netieši motivēt pircēju rīcību tirgū, finansiāli atbalstot kultūras, izglītības, sporta u.c. sabiedriskus pasākumus un tādējādi izplatot informāciju par uzņēmumu, produktu un/vai zīmolu.
• Pēc sponsorēšanas ilguma izšķir ilgtermiņa un īstermiņa sponsorēšanu, bet pēc veidiem – programmu, mākslas, sporta un saistīto sponsorēšanu.
• Sponsorēšana ietekmē zīmola atpazīstamību un atcerēšanos, veicina pozitīvu attieksmi pret zīmolu, kā arī var uz vietas piedāvāt un izplatīt uzņēmuma produktus un līdz ar to veicināt izdarīt pirkumus, un tiek nodrošināta zīmola saistība ar mērķtirgu, jo uzņēmums izvēlas, kāda veida pasākumu sponsorēs.
• Sponsorēšana ietekmē informētību par zīmolu, zīmola tēlu un zīmola lojalitāti.
• Adidas un Samsung 2008. gada Olipmisko spēļu sponsorēšanai bija pozitīvs efekts uz zīmola uzticamību un lojalitāti, kas arī ir svarīgākais pētījuma atklājums, lai parādītu, ka ir ļoti svarīgi atvēlēt vietu sponsorēšanai plānojot mārketinga budžetu.
• Sponsorēšanas efekts uz zīmola lojalitāti var būt daudz lielāks, ja regulāri tiek sponsorēts kāds konkrēts pasākums.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register